08/08/2020, 21:13
- Opvang voor plot- en conceptkonijntjes -
(Honden aangelijnd houden svp)
De modjes merkten dat Soetkins achtertuin best groot was en met zo’n mooie inspiratiebron in de buurt is het niet meer dan logisch om een kleine opvang te beginnen voor alle verdwaalde, verstoten en pasgeboren plotkonijntjes.
Ik heb een plotkonijntje. Wat nu?
Kom hier je plotkonijntjes afleveren zodat ze gezellig samen kunnen rondhupsen met andere plotkonijntjes! Ook kunnen ze knuffelen met baby Runar. Daar worden ze groot en sterk van, zodat ze even stoppen met het knagen van gaten in de logica van je verhaal. Klets hier ook gezellig met de eigenaren van andere plotkonijntjes over hoe je jouw plotkonijntje het beste kan verzorgen.
Hier kun je plotten uitwisselen, de plotkonijnen van anderen bewonderen of adopteren, en een vertwijfelde alinea van je verhaal delen terwijl je gefrustreerd dingen mompelt als ‘kijk nou hoeveel gaten hierin zitten! Hoe kan ik dit ooit nog als kussen gebruiken?’
Ik heb een conceptkonijn. Wat nu?
Speciaal voor alle conceptkonijnen, die er aanlokkelijk uitzien maar waarschijnlijk nooit meer zullen worden dan een losse krabbel of een gedachte-experiment, is er nu een aparte voederbak neergezet naast die van de plotkonijntjes. Dus ook met onaffe concepten die je ook nooit meer verder af zult maken, kun je hier een goed plekje vinden.