27/01/2021, 13:44
Ze had haar arm nog niet volledig rond de knappe vrouw naast zich gelegd of ze voelde een paar tenen zich verstrengelen met de hare. Naarstig nam ze nog een teug van de champagne en liet deze voorzichtig naar binnen glijden. Haar hart ging nu echt als een wilde te keer. “Ik heb ooit een meisje gezoend ja, lang geleden. Ken je die griet van ravenklauw, hoe heet ze nu weer. Euhm” ratelde ze terwijl ze de alcohol haar werk liet doen. Ze voelde zich licht in haar hoofd. “Emilien? Zoiets. Nu is ze samen met die Morrison. Die verachtelijke man.” zei ze terwijl ze met haar hand naar haar mond wees. Ze nam nog een slok van haar drankje en proestte het weer uit toen Olivia zei dat ze haar super sexy vond. Een echte rock chic dan nog wel. “”uhum, uhum.” Hoestte ze terwijl ze naar woorden en adem zocht. “Waw, wel ik moet zeggen dat jij er ook super sexy uitziet. Al van het moment dat je naast me zat in de grote zaal vond ik je knap.” kreeg ze er met moeite uit. Ze kreeg het nog warmer wanneer ze de vrouwelijke rondingen van Olivia tegen haar gedrukt voelde. Haar hoofd was een paar centimeter van het hare verwijderd. Zou ze toeslaan of wachtte ze af. Er was weinig goeds uitgekomen wanneer ze zelf het initiatief nam. Kijk maar naar Emilien of Trevor. Al maar te zwijgen van Tymon. Nee, ze moest afwachten. Ook al werd de spanning haar teveel.