Nomaj | Waar de magie nazindert
Bubbles and Shampoo - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+---- Forum: Zweinstein (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=8)
+---- Topic: Bubbles and Shampoo (/showthread.php?tid=127)

Pagina's: 1 2


Bubbles and Shampoo - Snuffles - 02/09/2020

Bubbles and Shampoo
starring
Elfoy Surgens
&
Olivia Mclockey
 
Een warme septemberdag had de ganse school in zijn greep. Het was nog nooit zo warm geweest in het kasteel en ook al deden alle professoren hun best door afkoelspreuken door het kasteel te laten gaan, s'avonds was het nog steeds een hel binnen. Elfoy lag te woelen in haar bed en hoe hard ze haar best ook deed ze kon de slaap maar niet vatten. Haar kamergenoot die naast zich sliep lag al luid te snurken waardoor in slaap vallen nog moeilijker werd. Na een paar minuten woelen besloot ze op te staan en naar de leerlingenkamer te gaan voor een vers glas pompoensap. Haar hoofd was wat dizzy toen ze rechtop stond maar tegen dat ze in de leerlingenkamer was ging het al veel beter. Het was waarschijnlijk de warmte die haar brein had uitgedroogd. Terwijl ze langs de glazen kist naast haar bed liep zag ze een kleine weerspiegeling van zichzelf. Haar zilveren lange haren met aan de puntjes marineblauw sprongen meteen in het oog net als het roze eenhoorn shirt met bijpassend shortje. Op de achterkant stond de kop van een eenhoorn in profiel met een opengesperde bek. Ze strompelde naar de deur van de slaapkamers en deed deze open zonder veel lawaai te maken. Ze kwam terecht bij de achterkant van de leerlingenkamer. Voorzichtig sloop ze verder naar tafeltjes bij het raam waar de kannen sap altijd stonden. Zonder al teveel geluid te maken kwam ze aan bij tafeltje en schonk haar een glas in. Tijdens het drinken dwaalde haar gedachte af. Een lekkere frisse duik in de badkamer van de klassenoudsten. Ze dacht als ze er heen ging ze vast wel een klassenoudste kon betrappen en het wachtwoord te weten komen. Ze dronk haar sapje leeg en vertrok toen richting de klassenoudste badkamer. Onderweg kwam ze niemand tegen al moest ze vlug achter een harnas springen omdat mevrouw Norks langskwam. Wanneer ze aankwam bij de badkamer verschool ze zich achter een dichtstbijzijnd standbeeld en wachtte af tot iemand langsliep. Na een paar minuten kwam een klassenoudste langs sprak het wachtwoord uit en stapte naar binnen. Na een paar uur kwam hij weer naar buiten en stapte weg. Elfoy greep haar moment. “Zwaardvis”. zei ze en de deur ging open. Ze rook de geur al van limoen en kokosnoot. “Hier gaan we dan.


RE: Bubbles and Shampoo - Timsel - 03/09/2020

Kelly heette ze. Blond, charmant, knap, klassenoudste, en niet al te slim. Op een avond had Kelly gedacht dat haar vriendje, Bas, het uit ging maken. Ze had haar troost gezocht bij Olivia McLockey, die hier maar al te graag in mee was gegaan. Het was uitgelopen op een zoenpartij en… nou ja, je kunt het misschien wel raden. Het was in ieder geval een ontzettend leuke avond geworden, in ieder geval wel voor Olivia. Daarna bleek dus dat Bas’ vage manier van doen niet kwam omdat hij het uit wilde maken, maar omdat hij juist bezig was met het plannen van een superromantische verrassing in de vorm van een dinertje bij het meer.
Super cute. Echt heel lief. Maar ja, ze was vreemd gegaan, zelfs al was het met een meisje. Kelly hield, ondanks het feit dat Olivia er honderd procent zeker van was dat Kelly nog nooit zulke goede zoenen gehad had, toch nog erg veel van Bas. Ze had de ‘gebroken’ Olivia (die ondertussen alweer Rosemarie gezoend had) gesmeekt om het Bas alsje-snik-blieft niet te vertellen. Ach, joh, Olivia was zo’n goed persoon dat ze dit nóóit zou doen. Voor een kleine ruil: dat ze de rest van hun schooltijd het wachtwoord van de badkamer van de klassenoudsten zou delen.
En daar hield Kelly zich aan! Kelly en Bas waren nu al vier of vijf jaar samen – walgelijk om te zien – en sindsdien kreeg Olivia de wachtwoorden van de badkamer van de klassenoudsten. Ja, zelfs voordat ze op school was gekomen kende Olivia de goddelijke reputatie van de groteske badkamer. En als er iets was waar Olivia van hield – was het wel een goed bad. Heerlijk. Met bubbels en een glas champagne. Daar kon ze nou echt van genieten.
Dus op een doodgewone vervelende saaie schooldag had Olivia besloten om lekker in bad te gaan met een heerlijk glas Elfenchampagne. Het was rond 11 uur s’avonds, dan was de badkamer meestal leeg – en zo niet, flirtte ze met diegene die erin zat en beloofde ze nóóit meer zomaar in de badkamer te komen. Dus liep ze fluitend door de donkere gangen van het kasteel, met een handdoek en een grote fles Elfenchampagne in de aanslag.
Ze noemde het wachtwoord – Zwaardvis – en trad binnen. Al zingend liep ze naar het grote, bubbelende bad dat op haar te wachten stond en kleedde zich al “lalala”-end uit – en hoorde toen een kuchje. Ze keek op.
In het bad zat het knappe, zilverharige Zwadderichmeisje dat ze eerder op de Openingsceremonie gesproken. Elfoy. Die was geen klassenoudste.
‘Oh, oeps!’ zei Olivia, die vrijwel geen aanstalten maakte om zich wat beter te bedekken en enkel haar handen gekruist voor haar lichaam deed en haar handen op haar schouders. ‘Wat gezellig. Kom ik niet vaak tegen hier, een andere ziel – maar helemaal leuk. Vind je het erg om het bad te delen, lieverd? Het is immers zo groot.’


RE: Bubbles and Shampoo - Snuffles - 03/09/2020

Elfoy stapte naar de enorme badkuip met ontelbare kranen en draaide er een paar open. Meteen stroomde er heet water, dikke vloeistof die rook naar kokosnoot, een olieachtig substantie die een sterke rozengeur had en rozenblaadjes in het grote bad die de afmeting had van een olympisch zwembad. Na een tijdje liep het bad vol met de vreemde substanties en rook de badkamer naar de heerlijke geuren. Ze kleedde zich langzaam uit en haalde wat handdoeken uit de kast. Ze legde een klein exemplaar op de grond waar ze na de heerlijke duik haar voeten op kon afdrogen en legde de grotere aan de kant voor later. Voetje voor voetje stapte ze in het heerlijk warme water en liet zich toen langzaam naar de bodem zakken. Ze hield haar adem even in en ging kopje onder. Onder water liet ze de oliën in haar poriën stromen. Het was een zalig gevoel en wanneer ze haar adem niet verder meer kon inhouden liet ze zichzelf naar boven druiven. Verse lucht lieten haar longen weer vollopen en met een sierlijke beweging gooide ze haar natte haren achter zich. En wanneer ze haar ogen weer opendeed schrok ze zich rot. Er stond nog een vrouw in de badkamer, uitgekleed van top tot teen met paars haar. Olivia was haar klaarblijkelijk gevolgd en stond hier nu met haar rug naar haar. “uhum;” kuchte ze en het knappe meisje bedekte meteen haar vrouwelijke delen. Ze vroeg of ze ook bij mocht en hoewel Elfoy moest blozen van de vraag stemde ze toch toe. “Tttt tuurlijk, kom erbij. Je bent nu toch al uitgekleed niet?”


RE: Bubbles and Shampoo - Timsel - 03/09/2020

‘Wat fijn!’ zei Olivia vrolijk toen Elfoy toestond dat ze erbij kwam. Ze liet haar armen naar beneden zakken, maar liet Elfoy maar kort genieten van haar uitzicht omdat ze vrijwel onmiddellijk in het bad stapte. Heerlijk, dat warme water. Ze liet zich in het water zakken waardoor haar vrouwelijke vormingen onder water kwamen.
‘Aaaah…’ zei ze terwijl ze ontspannen, met gesloten ogen, naar achteren leunde. ‘Heerlijk,’ mompelde ze, terwijl ze met de handen in haar paarse haar ging. Ze keek naar de knappe zilverharige tegenover haar in het bad. ‘Soms heb je dat gewoon nodig, vind je ook niet? Na zo’n lange saaie dag een heerlijk bad, met schuim en lekkere geurtjes… wat voor geur is dat trouwens? Kokos? Héérlijk.’
Glimlachend keek ze Elfoy aan. Haar glimlach verliep naar een kleine grijns. ‘Niet stiekem kijken hé,’ zei ze plagend terwijl ze het schuim om zich heen verzamelde om haar lichaam een beetje te bedekken. Ze probeerde het meisje met de zilveren haren een beetje te schatten. Misschien voelde ze zich ongemakkelijk. Misschien vond ze Olivia irritant. Misschien had Elfoy wel zin om Olivia te bespringen. Alle drie de opties zou Olivia helemaal niet erg vinden. Ze wist wel dat Elfoy een relatie had gehad met die kwal van een Tymon, maar ze had ook wel eens gehoord dat ze meisjes had gezoend.
Genietend zakte ze nog wat verder naar achteren. Ze zag het wel. Olivia hield absoluut niet van stress, of het per sé moeten laten gebeuren van dingen, maar ze vond het wel leuk om het meisje een beetje te plagen.
‘Ze moeten een bad een eerste levensbehoefte maken, vind je ook niet?’ ging ze verder. ‘Ik vind het echt belachelijk dat klassenoudsten dit alles krijgen – terwijl het overschot van de leerlingen van een koude douche moet genieten. Echt super oneerlijk.’ Ze fronste en grijnsde. ‘Hoe ben je eigenlijk aan het wachtwoord gekomen?’


RE: Bubbles and Shampoo - Snuffles - 09/09/2020

Olivia liet haar vrouwelijke rondingen zien en vreemd genoeg vond Elfoy dat allemaal wel opwindend. Ze had nog nooit met een vrouw in een bad gezeten, laat staan volledig naakt. Het was voor haar een spannende beleving. Ze liet het schuim wat dichter bij haar komen zodat haar edele niet meer zichtbaar waren. “Kokos dus ja, en een vleugje rozenolie. Dat is goed voor je poriën.” stamelde ze. Het meisje leek op haar gemak te zijn, net iets meer dan Elfoy. Ze voelde zich onrustig, nerveus bijna. Alsof er wat zou gaan gebeuren.” Ze zag haar naar haar kijken en onopvallend keek ze naar het glas in loden raam waar een zeemeermin haar haar stond te kammen en wat argwanend haar richting op keek, daardoor werd ze nog zenuwachtiger. Ze liet zich nog eens onderwater zakken. Haar hoofd sprong alle kanten op en ze probeerde zich terug rustig te maken. Ze liet zich voorzichtig terug boven drijven en gooide haar haar terug achter zich. Ze hoopte dat Olivia dit zou zien en het haar wat gek maakte. Ze was nog niet terug op adem gekomen of het hyperactieve meisje vuurde een tweede vraag af. “Ja, dat moet zeker. Een jacuzzi dat zouden ze moeten hebben. Ik vraag me af of deze een jacuzzi functie heeft.” Ze probeerde haar ademhaling terug onder controle te houden door rustig in en uit te ademen door haar neus.
Inademen 21,22. uitademen 23,24,25
Ze liet het riedeltje als een mantra door haar hoofd spoken. En toen kwam de hamvraag. Hoe was ze hier gekomen? Moest ze gaan liegen en een geweldig spannend verhaal vertellen over een duel en ze hier gewoon was komen schuilen voor vilder en toen ze hier eenmaal was toch evengoed een bad kon nemen of vertelde ze gewoon wat er gebeurt was? “ Wel, om eerlijk te zijn hoorde ik het toevallig toen een klassenoudste hier een bad kwam nemen. Maar hoe kom jij hier dan?” Ze keek het meisje aan en beet op haar lip.
Wat is ze toch knap


RE: Bubbles and Shampoo - Timsel - 10/09/2020

Elfoy zag er goed uit. Leuke, golvende zilveren haren, een leuk, ondeugend snoetje, leuk lichaam. Olivia genoot wel van haar uitzicht. Vooral toen Elfoy zo haar haren naar achteren gooide. Af en toe kruisten hun blikken elkaar en dan schoten Elfoys ogen al heel snel weg, had Olivia het idee. Misschien dat zij minder ervaring had met meisjes dan Olivia had gedacht.
Ze vroeg haar hoe ze aan het wachtwoord gekomen was. ‘Nou,’ begon Olivia. ‘Lang verhaal. Klassenoudste en ik zoenden, hadden een leuke avond, et cetera, vriendje leek toch nog om haar te geven, klassenoudste-meisje had spijt, beloofde mij altijd de wachtwoorden door te geven om te zorgen dat ik het haar vriendje niet vertelde.’ Ze maakte wat verveelde bewegingen en sloot af door haar hand in de vorm van een mondje te zetten. ‘Blaa, blaa, blaa.’
Ze leunde wat naar achteren en keek Elfoy glimlachend aan. Haar been strekte zich wat uit, tot haar grote teen die van Elfoy raakte. ‘Oeps, sorry,’ zei Olivia giechelend, maar trok zich niet terug. Ze glimlachte breed, bijna een grijns.
Ze bedacht zich iets. ‘Oh! Ik heb nog champagne.’ Ze stond op, uit het bad, en leunde naar voren om de champagne van de badkamervloer te pakken. Het was maar toeval geweest dat ze meerdere glazen cadeau had gekregen en erbij had. Ze ging weer met haar bovenlijf onderwater en trok aan de kurk. KNAL! De kurk vloog zoevend weg. Champagne stroomde uit de fles in het badwater. Ze gebaarde naar Elfoy. ‘Slokje?’
Zonder op een antwoord te wachten, schonk ze in en gaf ze een glas aan Elfoy. ‘Proost!’ riep Olivia. ‘Op een goed bad.’ Ze nam een goede slok en voelde een heerlijke, warme tinteling in haar lichaam. Ze keek Elfoy nieuwsgierig aan. ‘Beleef jij wel eens avontuurtjes, zoals die foute klassenoudste?’ vroeg ze nieuwsgierig. ‘Heb je een vriendje, trouwens? Of vriendin?’ vroeg ze, met opgeheven wenkbrauwen.


RE: Bubbles and Shampoo - Snuffles - 21/09/2020

De ongemakkelijke sfeer hield maar niet op, hoe hard Elfoy ook probeerde. Ze keek het meisje intrigerend aan terwijl ze vertelde hoe ze hier was binnen geraakt. Ze bekeek het meisje eens goed en het leek haast alsof haar haren zweefde in de niet bestaande wind. Het was haast....Nouja, magisch. Meteen speelde een liedje in haar hoofd.
Every little thing she does is magic
Every thing she do just turns me on
Het kwam uit een of andere dreuzelfilm die ze zag toen ze klein was, wizards of waverly place. Haar gedachten dwaalde af terwijl ze dieper in de ogen van Olivia keek.
Wat waren dreuzels toch schattig als het om magie ging
Haar gedachtenbubbel knapte kapot toen ze een knal geluid hoorde. Ze schrok als het ware en keek om zich heen. Ze kwam weer tot rust toen ze zag dat Olivia verandwoordelijk voor de knal was. Ze had net een fles champagne geopend en vroeg haar of ze ook een glas wilde. "Gg graag. Ik hou wel van wat spreekwater om het ijs te breken." stamelde ze terwijl ze haar adem terug onder controle probeerde te houden. Het werd terug erger toen Olivia  vroeg of ze wel eens een avontuurtje had beleefd. "Wel euhm, ik heb ooit met Tymon gekust in het bueeau van mijn ouders. Of een meisje gekust van een andere afdeling als dat is wat je bedoeld. Maar nee,nog niks serieus." sprak ze met een jachtige ademhaling. Haar hart begon steeds sneller te bonzen en lag het nu aan haar of begon het hier steeds warmer te worden.


RE: Bubbles and Shampoo - Timsel - 21/09/2020

Olivia was een beetje teleurgesteld. Dé Elfoy zat hier tegenover haar! Iedereen had het er altijd over dat ze zo wild was en deed wat ze wou en dat ze geen blad voor de mond nam en iedereen het leven zuur maakte. Ze had er wat meer van verwacht.
Maar goed, misschien was dit ook wel wat heftig voor haar, deze setting. Olivia had er geen problemen mee. Ze vond het ergens wel schattig, dat de normaal zo brutale Elfoy nu een verlegen meisje was.
Ze ging wat rechterop zitten en zette haar glas champagne aan de rand van het bad. Ze keek naar de zeemeermin op het glas-in-lood-raam terwijl ze haar eigen haren samenbundelde, net als de meermin deed.
‘Stel je voor dat je een meermens bent,’ zei Olivia bewonderend. ‘Dan kan je gewoon ademhalen onderwater… en boven water. Is toch cool?’ zei ze grijnzend. ‘Kieuwwier is wel grappig, maar werkt helaas één kant op. Ik had ooit eens iemand kieuwwier laten eten terwijl ik zei dat het gewoon andijvie was. Moest meteen een emmertje water pakken omdat-ie anders stikte,’ zei ze grinnikend. ‘Ik dacht oprecht dat je daarnaast ook gewoon longen had, maar dat werkt dus niet zo. Ach ja.’
Ze had haar haren nu samengebundeld in een knotje en pakte haar glas weer. Het meisje was erg verlegen en omdat Olivia ervan hield om dingen spannend te maken besloot ze haar maar een beetje uit te dagen.
‘Maar dat zou ik bij jou niet doen hoor,’ zei ze dus plagend. ‘We zijn pas op onze eerste date. Dat soort dingen doe ik pas later,’ zei ze met een knipoog. Ze hief haar glas op. ‘Op een leuke eerste date!’


RE: Bubbles and Shampoo - Snuffles - 20/01/2021

Elfoy begon te giechelen. Wat was Olivia grappig. De grap die ze uithaalde met het kieuwwier had ze best zelf kunnen uitsteken al was het maar om Tymon voor schud te zetten. " Ikzelf ben ook gezegend met de kunst van de ongijn en brutaliteit. We zouden een goed duo zijn. Olivia en Elfoy, de  vervloekers." zei ze met een grote grijns. "We moeten nog werken aan de naam." Ze keek wat dieper in de ogen van Olivia en zwom dichterbij, waarna ze met haar glas tegen dat van Olivia klinkte. "Op de eerste date. En dat er nog meer mogen komen." Ze sloot haar zin af door een slokje te nemen van haar Champange. Ze liet het drankje wat rond gaan in haar mond en slikte toen door. "Heerlijk " zei ze terwijl ze een geluidje van genot losliet. "Lekker fruitig, veel bubbels en een zoete afdronk. Zo heb ik het graag. Klinkt een beetje alsof ik mijn perfecte  kwam ze dichterbij en liet zich naast haar tot stilstand komen. Ze liet een luide geeuw ontsnappen en sloeg nonchalant haar arm rond het meisje naast zich vallen. "Nu, vertel eens. Sinds wanneer ben jij geïnteresseerd in vrouwen? Of is dit allemaal maar voor de schone schijn?"


RE: Bubbles and Shampoo - Timsel - 24/01/2021

Ouh, Elfoy begon wat uitdagender te worden. Ze zaten nu vlak naast elkaar, in het bubbelbad. Elfoy gooide een arm om haar heen en Olivia keek haar schattend aan. Zou ze ervoor gaan? Ze vroeg haar in ieder geval hoe lang ze meisjes al leuk vond.
Olivia haalde haar schouders op. ‘Ik denk dat ik het altijd al geweten heb, of zo. Ik ben ook nooit met een jongen gegaan. Niets voor mij. In mijn derde jaar kuste ik voor het eerst een meisje,’ vertelde ze rustig terwijl haar tenen de hare opzochten. ‘Je bent wel echt… super sexy,’ zei Olivia zachtjes en kroop wat dichterbij. Ze drukte haar eigen lichaam een beetje tegen dat van haar. ‘Net een rock chick. Ik val daar wel op.
Heb jij wel eens een meisje gezoend?’ vroeg ze nieuwsgierig en draaide zich naar haar om. Ergens had ze wel zin om Elfoy te zoenen, maar eerst een beetje plagen. Uiteindelijk was het versieren vóór de eerste zoen een heel leuk ritueel. Ze nam nog een slok champagne. Geduld was een schone zaak. Maar het moest niet te lang duren – anders zou ze wél toe gaan happen.