20/01/2021, 13:35
Elfoy begon te giechelen. Wat was Olivia grappig. De grap die ze uithaalde met het kieuwwier had ze best zelf kunnen uitsteken al was het maar om Tymon voor schud te zetten. " Ikzelf ben ook gezegend met de kunst van de ongijn en brutaliteit. We zouden een goed duo zijn. Olivia en Elfoy, de vervloekers." zei ze met een grote grijns. "We moeten nog werken aan de naam." Ze keek wat dieper in de ogen van Olivia en zwom dichterbij, waarna ze met haar glas tegen dat van Olivia klinkte. "Op de eerste date. En dat er nog meer mogen komen." Ze sloot haar zin af door een slokje te nemen van haar Champange. Ze liet het drankje wat rond gaan in haar mond en slikte toen door. "Heerlijk " zei ze terwijl ze een geluidje van genot losliet. "Lekker fruitig, veel bubbels en een zoete afdronk. Zo heb ik het graag. Klinkt een beetje alsof ik mijn perfecte kwam ze dichterbij en liet zich naast haar tot stilstand komen. Ze liet een luide geeuw ontsnappen en sloeg nonchalant haar arm rond het meisje naast zich vallen. "Nu, vertel eens. Sinds wanneer ben jij geïnteresseerd in vrouwen? Of is dit allemaal maar voor de schone schijn?"