23/12/2020, 11:33
Ik heb het het ook (net zoals denk ik iedereen) wel gehad met corona. En ik moet toegeven dat ik er allemaal nog niet zoveel last van heb. Ik kan thuis werken, ik kan op kot werken, ik zie m'n oma en opa nog wel eens, omdat ze in dezelfde straat wonen en ik ze wel eens gedag kan gaan zeggen... Bij mij ontbreekt m'n motivatie vooral, omdat ik niets meer heb om naar uit te kijken. Ik heb nul vakantie sinds het begin van het jaar tegen het einde van het jaar (dat staat bij onze richting gewoon niet ingepland). Ik zou perfect vrij kunnen nemen nu in de kerstvakantie, maar dan krijg ik m'n film gewoon niet af. Maar normaal is kerstavond, kerstdag en Nieuwjaar dan wel iets om even m'n gedachten te verzetten. Nu vier ik het gewoon alleen met mijn gezin, maar wij maken onderling nogal vaak ruzie en zitten ook al maanden met elkaar opgescheept. Ik vrees een beetje dat het niet zo gezellig gaat worden (maar ik kan het natuurlijk en hopelijk altijd mis hebben). Andere zaken om naar uit te kijken heb ik ook niet en stel dat als corona toch dit eerste halfjaar niet opgelost geraakt, krijg ik nog niet eens een fatsoenlijke diploma-uitreiking, want die van mijn bachelordiploma hadden ze ook al afgeschaft. Ik heb dat diploma nog niet eens gekregen. En geen diploma-uitreiking zou ik echt verschrikkelijk erg vinden, want op die manier krijg je toch tenminste een beloning voor de (voor mij) 4 jaar dat je je zit dood te werken voor school! Maar kijk zover zijn we nog niet, dus we zien wel.
Ik wens jullie allemaal toch fijne feestdagen en hopelijk kan iedereen er toch wat het beste van maken, ondanks dat het niet zoals normaal gevierd kan worden.
Ik wens jullie allemaal toch fijne feestdagen en hopelijk kan iedereen er toch wat het beste van maken, ondanks dat het niet zoals normaal gevierd kan worden.