Nomaj | Waar de magie nazindert
[CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Zweinstein (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Zweinsveld (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Topic: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard (/showthread.php?tid=161)

Pagina's: 1 2 3


[CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Newt Scamander - 06/12/2020

Samen Boterbier drinken aan de haard  Beer


Regels?
- Gedraag je gewoon netjes en als je het niet eens bent met elkaar, probeer je het eerst op een fatsoenlijke manier uit te praten!
- Je mag best wel spamchatten, maar maak het niet te bont. 
- Spam gerust de kerstemoji's er op los!  Snowman Snowflake Christmastree Sparkler Msclaus Sparkles Gift Santaclaus


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Lukas - 08/12/2020

Hoe gaat het met jullie allen? Overleven jullie corona nog een beetje?

Ik word er stilletjes aan moe van, en ondanks ik pas bij de laatste groep hoor voor vaccins, mogen zijn mij dan meteen volspuiten. Shy


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Blossom - 08/12/2020

Lieve Lukas; ja, ik ben er ook helemaal klaar mee. Het idee dat er hier geen kerst gevierd gaat worden met familie maakt me een beetje triest. Sinds 1 december is hier ook de mondkapjesplicht ingevoerd, dus bij iedere klant in de winkel stik ik de moord en zou ik veel meer uitleg willen geven dan ik nu kan.
Iedere keer nieuwe regels: gaat mijn sportclub door? Ja? Nee? Online sporten? Ik wil echt met hart en ziel mijn oude leven terug.

We hebben - om maar eens ergens naar uit te kunnen kijken - concertkaartjes gekocht. Nothing but Thieves, Ziggodome Amsterdam, November 2021.
Dat is dus nog 11 maanden wachten, maar in ieder geval iets leuks op iets van een planning.

Normaal gesproken spam ik de hele chat vol met allerlei leuke en minder leuke dingen, maar het gaat hier een soort van slecht met mij en mijn gezin, dus ik ben wat stiller en vlucht liever in RPG-verhaaltjes. Lekker even naar een andere wereld. Tongue


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Lukas - 09/12/2020

Echt alles van structuur is weggevallen, en ik ben niet per se boos op de maatregelen, die zijn nodig natuurlijk. Maar ik hoop echt dat het niet meer lang gaat duren. Mijn productiviteit sinds het begin van de eerste lockdown tot nu is vrij onbestaande pfff.

Nothing but Thieves ken ik niet, maar ik zal een van dees eens luisteren naar het nummer dat je gedeeld hebt in het Muziektopic!


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Blossom - 13/12/2020

Nou, luister-ze, zou ik zo zeggen. Een overeenkomst met wat jij postte, is het orkest.

@ Kerstboomtopic: als ik foto's hier op het forum plaats, doe ik dat via Imgur. Toen ik Imgur opende, zag ik mijn boom van vorig jaar... precies hetzelfde als nu, haha! Ik heb de slingers en ballen allemaal hetzelfde gedaan! Zelfde set versiering, dus, zelfde soort boom gekocht van dezelfde grootte. Er zijn maar twee ballen nieuw.


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - PinkyTonks - 23/12/2020

Ik heb het het ook (net zoals denk ik iedereen) wel gehad met corona. En ik moet toegeven dat ik er allemaal nog niet zoveel last van heb. Ik kan thuis werken, ik kan op kot werken, ik zie m'n oma en opa nog wel eens, omdat ze in dezelfde straat wonen en ik ze wel eens gedag kan gaan zeggen... Bij mij ontbreekt m'n motivatie vooral, omdat ik niets meer heb om naar uit te kijken. Ik heb nul vakantie sinds het begin van het jaar tegen het einde van het jaar (dat staat bij onze richting gewoon niet ingepland). Ik zou perfect vrij kunnen nemen nu in de kerstvakantie, maar dan krijg ik m'n film gewoon niet af. Maar normaal is kerstavond, kerstdag en Nieuwjaar dan wel iets om even m'n gedachten te verzetten. Nu vier ik het gewoon alleen met mijn gezin, maar wij maken onderling nogal vaak ruzie en zitten ook al maanden met elkaar opgescheept. Ik vrees een beetje dat het niet zo gezellig gaat worden (maar ik kan het natuurlijk en hopelijk altijd mis hebben). Andere zaken om naar uit te kijken heb ik ook niet en stel dat als corona toch dit eerste halfjaar niet opgelost geraakt, krijg ik nog niet eens een fatsoenlijke diploma-uitreiking, want die van mijn bachelordiploma hadden ze ook al afgeschaft. Ik heb dat diploma nog niet eens gekregen. En geen diploma-uitreiking zou ik echt verschrikkelijk erg vinden, want op die manier krijg je toch tenminste een beloning voor de (voor mij) 4 jaar dat je je zit dood te werken voor school! Maar kijk zover zijn we nog niet, dus we zien wel.

Ik wens jullie allemaal toch fijne feestdagen en hopelijk kan iedereen er toch wat het beste van maken, ondanks dat het niet zoals normaal gevierd kan worden.


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Lukas - 25/12/2020

Vrolijk kerstfeest iedereen! Christmastree Christmastree Christmastree


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Blossom - 25/12/2020

Goedenavond! 
Zalig Kerstfeeest allemaal.  Heart Christmastree Msclaus

Hoe verloopt het tot nu toe? Coronaproof bij iedereen?
We gaan hier dus niet op familiebezoek, zoals we andere jaren wel deden. Gisteren hebben we met het gezin gegourmet, vandaag zelf patatjes gebakken en morgen hebben we een kerstdiner van een restaurant (afhaal). Ook al twee dagen achter elkaar een flink eind gewandeld, dus mwah, alles oké. Niet enthousiast, maar ik vermaak me wel.

Dus ik ga maar eens aan de (kerst) RPG's verder! Big Grin


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - AlessaJess - 26/12/2020

Beetje laat misschien, maar inderdaad hele fijne feestdagen voor iedereen!


RE: [CHAT] Samen Boterbier drinken aan de haard - Blossom - 01/01/2021

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Wat hebben jullie tijdens de jaarwisseling allemaal gedaan? Ik niet veel; het was gewoon té saai.
Goede voornemens heb ik ook al niet, jullie wel?

Vandaag ben ik even met Eef naar het café geweest waar we altijd naartoe gaan op 1 januari, ware het niet dat het nu wegens lockdown gesloten was. Wel was er gloeiwijn-to-go en stond er een dj met zijn platenpaleisje (allemaal oude muziek) en daardoor was het buiten alsnog druk. Wel gezellig, niet geheel verantwoord. Smile Het was er mooi weer voor.