10/10/2020, 18:31
Wij hebben dit jaar kilo's cherrytomaatjes geoogst, en ik heb ook een poging gedaan voor worteltjes (matig resultaat, nogal klein), radijsjes (gelukt, maar snel op), boontjes en erwtjes (goed gelukt, wellicht volgend jaar meer plek geven), bietjes (goed gelukt, maar niet mijn favo groente), ui (niet erg groot, wel lekker), aardappel (1 gepoot, 1,3kg geoogst, tweede lading is aan het groeien), knoflook(wel plantjes, maar wat ik kon zien nog geen bol), prei (lang gestaan, maar bleven nogal dun. Wel lekker). De aardbeitjes deden het goed dit jaar, nu ze meer drainage hadden. En de basilicum had eigenlijk wat meer ruimte nodig gehad. De tijm en oregano zijn dit jaar goed gegroeid. Momenteel heb ik in mijn kasje boerenkool staan (nog klein) en een paar komkommerplantjes. Dat is wellicht wat aan de late kant.
Ook heb ik deze zomer een paar stekjes lavendel gepot en die hebben zelfs al gebloeid dit jaar. Mijn appelboompje uit het kerstpakket doet het volgens mij niet meer, maar twee appelpitjes uit een supermarktappel staan nu ook in mijn kasje te groeien.
Ook heb ik deze zomer een paar stekjes lavendel gepot en die hebben zelfs al gebloeid dit jaar. Mijn appelboompje uit het kerstpakket doet het volgens mij niet meer, maar twee appelpitjes uit een supermarktappel staan nu ook in mijn kasje te groeien.