Olivia liet haar vrouwelijke rondingen zien en vreemd genoeg vond Elfoy dat allemaal wel opwindend. Ze had nog nooit met een vrouw in een bad gezeten, laat staan volledig naakt. Het was voor haar een spannende beleving. Ze liet het schuim wat dichter bij haar komen zodat haar edele niet meer zichtbaar waren. “Kokos dus ja, en een vleugje rozenolie. Dat is goed voor je poriën.” stamelde ze. Het meisje leek op haar gemak te zijn, net iets meer dan Elfoy. Ze voelde zich onrustig, nerveus bijna. Alsof er wat zou gaan gebeuren.” Ze zag haar naar haar kijken en onopvallend keek ze naar het glas in loden raam waar een zeemeermin haar haar stond te kammen en wat argwanend haar richting op keek, daardoor werd ze nog zenuwachtiger. Ze liet zich nog eens onderwater zakken. Haar hoofd sprong alle kanten op en ze probeerde zich terug rustig te maken. Ze liet zich voorzichtig terug boven drijven en gooide haar haar terug achter zich. Ze hoopte dat Olivia dit zou zien en het haar wat gek maakte. Ze was nog niet terug op adem gekomen of het hyperactieve meisje vuurde een tweede vraag af. “Ja, dat moet zeker. Een jacuzzi dat zouden ze moeten hebben. Ik vraag me af of deze een jacuzzi functie heeft.” Ze probeerde haar ademhaling terug onder controle te houden door rustig in en uit te ademen door haar neus.
Inademen 21,22. uitademen 23,24,25
Ze liet het riedeltje als een mantra door haar hoofd spoken. En toen kwam de hamvraag. Hoe was ze hier gekomen? Moest ze gaan liegen en een geweldig spannend verhaal vertellen over een duel en ze hier gewoon was komen schuilen voor vilder en toen ze hier eenmaal was toch evengoed een bad kon nemen of vertelde ze gewoon wat er gebeurt was? “ Wel, om eerlijk te zijn hoorde ik het toevallig toen een klassenoudste hier een bad kwam nemen. Maar hoe kom jij hier dan?” Ze keek het meisje aan en beet op haar lip.
Wat is ze toch knap
Inademen 21,22. uitademen 23,24,25
Ze liet het riedeltje als een mantra door haar hoofd spoken. En toen kwam de hamvraag. Hoe was ze hier gekomen? Moest ze gaan liegen en een geweldig spannend verhaal vertellen over een duel en ze hier gewoon was komen schuilen voor vilder en toen ze hier eenmaal was toch evengoed een bad kon nemen of vertelde ze gewoon wat er gebeurt was? “ Wel, om eerlijk te zijn hoorde ik het toevallig toen een klassenoudste hier een bad kwam nemen. Maar hoe kom jij hier dan?” Ze keek het meisje aan en beet op haar lip.
Wat is ze toch knap