Moonlight Records
- Ik spon mijn vertrouwen uit zilverdraad
Daar waar de wolven spelen -
Wat: In dit vervolg op En even wist ik het niet meer moet Hazel nog steeds wennen aan haar geheugenverlies. Hoe goed hij het ook bedoelt, Damien verstikt haar met zijn verlangen om zijn beste vriendin terug te krijgen. Dus Hazel vlucht het appartement uit, naar een plaats waar ze zich zeker weten thuis zal voelen: een platenzaak. Daar komt ze een heel andere Hathaway tegen…
Wie: Damien Lowell Hathaway, ongeduldige (Rowace)
Hazel Hathaway, verdwaalde (AlessaJess)
Valentine Hathaway, luisterende (Rowace)
‘Gast, doe rustig. Er zijn belangrijkere dingen dan dat ene project! Ik had hier nogal een crisis om mee te dealen,’ beet Damien Jeffrey op fluistertoon toe.
Zijn projectpartner, een geweldig gitarist, maar onuitstaanbaar heethoofd, had onaangekondigd op de stoep gestaan en zichzelf langs Damien heen naar binnen gewurmd, luid foeterend over hoe Damien hem niet zomaar had mogen ghosten. Damien had geprobeerd om hem tegen te houden, maar voor hij het wist, stond de jongen al binnen.
Nu stonden ze in de keuken. Damien hoopte vurig dat Blue – Hazel – hen niet kon horen. Ze was normaliter al geneigd om zich schuldig te voelen als ze tijd en aandacht had gevraagd, maar nu was ze al helemaal wankel. Sinds haar thuiskomst drie dagen geleden was ze amper uit haar kamer gekomen en de momenten dat ze wel geprobeerd had om een gesprek met hem aan te knopen, waren allemaal uitgedraaid op ongemakkelijke ellende. Hoe meer hij zijn best deed om haar welkom en thuis te laten voelen, hoe meer ze zich terug leek te trekken. Het laatste wat ze konden gebruiken, was een tierende Jeffrey die eiste dat Damien meer tijd zou besteden aan hun stomme project.
Cijfers konden Damien momenteel totaal niks schelen. Dat had hij ook aan Jeffrey uitgelegd, maar die wilde daar niets van weten.
Damien kapte de jongen midden in een zin gepikeerd af. ‘Luister, zelfs al wilde ik je helpen, dan kon het nog niet. Ik kan Blue moeilijk alleen laten nu, daar is ze veel te kwetsbaar voor. Ik heb al een uil gestuurd naar Michaelson, dus hij weet ervan. Je kunt vast een vervangende opdracht met hem regelen.’