19/08/2020, 09:02
Met een grote grijns keek Maria de volle tien minuten toe hoe Anthony haar Spaanse tekst vanbuiten leerde. Af en toe hielp ze hem even met de uitspraak van een moeilijker woord, maar het meeste mocht hij zelf uitzoeken. Na dertien minuten sprong Anthony plots op en haastte zich naar de jongensslaapzaal. Maria hoopte maar dat hij zich toch niet bedacht had, want dit optreden wou ze voor geen geld van de wereld missen. Gelukkig verscheen hij een minuut later met een zonnebril en grootse entree terug in de gemeenschappelijke ruimte. Maria zakte genietend achterover, dit zou de show van de eeuw worden. Iets waar de andere Griffoendors hopelijk nog jaren over gingen praten.
Na Anthony's eerste zin, lag Maria al strike. En nog geen zin later liepen de tranen langs haar wangen. Van het lachen natuurlijk! Ze probeerde niet te gieren om Anthony's optreden te verpesten, maar wanneer zijn prachtige Spaanse rap gedaan was, moest ze happend naar adem bijkomen van het lachen.
Terwijl ze probeerde om haar slappe lach te overwinnen, gaf ze een daverend applaus aan Anthony die terug haar richting uitkwam.
"Perfecto!" gilde ze gierend uit: "Hoewel ik het Spaanse volkslied niet echt terug vond en aan de uitspraak nog wat gesleuteld kan worden, heb ik me ontzettend vermaakt! Opdracht geslaagd!"
Na Anthony's eerste zin, lag Maria al strike. En nog geen zin later liepen de tranen langs haar wangen. Van het lachen natuurlijk! Ze probeerde niet te gieren om Anthony's optreden te verpesten, maar wanneer zijn prachtige Spaanse rap gedaan was, moest ze happend naar adem bijkomen van het lachen.
Terwijl ze probeerde om haar slappe lach te overwinnen, gaf ze een daverend applaus aan Anthony die terug haar richting uitkwam.
"Perfecto!" gilde ze gierend uit: "Hoewel ik het Spaanse volkslied niet echt terug vond en aan de uitspraak nog wat gesleuteld kan worden, heb ik me ontzettend vermaakt! Opdracht geslaagd!"