08/08/2020, 13:23
Huh. Hazel kon niet zeggen dat ze niet blij was met dat antwoord. Een relatie met een persoon die je je compleet niet meer kon herinneren zou dit hele ding een stuk ingewikkelder hebben gemaakt dan het al was. Damien leek haar gevoelens te delen als ze keek naar de manier waarop hij wat terugzakte in zijn stoel. En die lach natuurlijk. Die lach werkte aanstekelijk.
“Dus… ik ben samen gaan wonen met mijn beste vriend na school?” Op zich verbaasde het haar niks, maar er was toch één ding… “Dan blijft er het ding van het appartement… Heb ik stiekem de loterij gewonnen in de afgelopen tien jaar, of…” Yikes, dit was awkward. “Ben ik een soort golddigger geworden die haar beste vriend voor alles laat betalen?”
“Dus… ik ben samen gaan wonen met mijn beste vriend na school?” Op zich verbaasde het haar niks, maar er was toch één ding… “Dan blijft er het ding van het appartement… Heb ik stiekem de loterij gewonnen in de afgelopen tien jaar, of…” Yikes, dit was awkward. “Ben ik een soort golddigger geworden die haar beste vriend voor alles laat betalen?”