Narcissa had in dagen nog niet zoveel geslapen. Ze had stiekem het drankje van de toverdrank meester uit duistsland of dat dacht ze toch aan zijn accent te horen, ingegenomen achter de rug van haar man. Ze kon zich eigelijk niet herinneren dat ze de man had uitgenodigd. Ze sloeg de ochtendprofeet open die naast haar bed gestapeld lagen. Blijkbaar had ze 2 dagen geslapen aan het aantal kranten te zien. Haar bloed begon te koken als ze zag wie er artikels schreef over de tragische gebeurtenis. "Rita pulpers, jij smerige rat." Schreeuwde ze woedend. Gauw sprong ze uit bed en stormde naar beneden. Ze hoopte haar ergens te betrappen op spionage. Ze opende alle ruimtes maar vond haar maar niet. Was ze echt gek aan het worden? Daar begon ze steeds meer aan te twijfelen. Ze ging naar buiten toe en spotte Harry Potter die samen met haar kleinzoon aan het praten was. Cool, vol met zelfvertrouwen stapte ze de serres binnen. " Meneer Potter, wat een aangename verassing je hier te zien zeg." Zei ze met een valse glimlach. "Ik ga ervan uit dat je hier op onderzoek bent? Voor het ministerie?" Ze bleef zeemzoet glimlachen. "Sorry dat ik je stoor bij dit hoogstwaarschijnlijk educatief gesprek maar kan ik je uitnodigen voor een kopje thee in de grote vertrekken? Kunnen we wat bijpraten goed?"
Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en) |