De man was nieuwschierig. Hij wilde alles weten over de kluis terwijl Elfoy enkel meer over hem wilde weten. Hoe kon een man, zo jong al zo machtig zijn. Magische kluizen kraken als werk moest vast veel kracht vragen, veel ervaring. "Uhum, wel veel weet ik eigenlijk niet over de kluis zelf. Hij ligt achter de boilerkamer. Hij moet van mijn ouders zijn geweest. Zoals ik vermeld had in de brief die ik je stuurde, heb ik alles geprobeerd om hem te openen." zei ze met een nogal theatrale toon. Ze kon inderdaad weinig over de kluis vertellen behalve dat het eruit ziet als een normale kluis zoals die bij Goudgrijp maar dan helemaal in het zwart, zonder sleutelgat, cijferslot of wat dan ook. Enkel letters die op de deur zijn ingekerfd 'Kluis der' en dan vage letters die ze niet kon lezen. "Mijn nieuwschierigheid is gewekt hierdoor en ik wil echt weten wat er daarachter zit. Als he dat lukt zal ik je goed belonen. Je krijgt zelfs alle duistere spullen die hier in het huis verstopt lagen erbij. Voor een prijsje natuurlijk." Ze dronk haar thee op en stond op. "Zullen we maar eens gaan kijken?" zei ze terwijl ze haar eleboog uitstak.
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en) |
Berichten in dit topic |
De mussen vallen van het dak, daar - door Rowace - 15/09/2020, 15:43
RE: De mussen vallen van het dak, daar - door Snuffles - 15/09/2020, 20:55
RE: De mussen vallen van het dak, daar - door Rowace - 15/09/2020, 22:36
RE: De mussen vallen van het dak, daar - door Snuffles - 16/09/2020, 19:21
RE: De mussen vallen van het dak, daar - door Rowace - 19/09/2020, 18:36
RE: De mussen vallen van het dak, daar - door Snuffles - 29/01/2021, 11:43
RE: De mussen vallen van het dak, daar - door Rowace - 26/03/2021, 22:00
|