16/09/2020, 19:21
De man, gemiddeld iets in de 20 met bruinzwart haar leek haar van kop tot teen te keuren. Elfoy deed hetzelfde terwijl de man begon te spreken. "Een uil? Hmmm, Gammel heeft me niks vertelt over een uil. Ik ben gisteren dan ook laat thuis gekomen. Om het beter te verwoorden pas deze morgen." begon ze terwijl ze haar ogen van de man afhield. "Ik zal Gammel er later naar vragen, sorry van het alarm. Ik heb niet graag ongewenst bezoek weet je." Ze wees naar de voordeur en stapte terug richting het landhuis. "Ik heb je laten komen, meneer Hathaway omdat ik een probleem heb. Maar laten we dit bespreken met een kopje thee? Of had u liever wat sterkers?" Ze wachte niet echt op een antwoord en wenkte alleen maar, wat ongeveer -Volgt u mij maar- betekende. Ze stapte speels naar de keuken, knipte met haar vingers en Gammel verscheen. "Maak ons eens wat lekkers klaar liefje." De huiself knikte en verdween weer. "Neemt u alstublieft plaats." zei ze terwijl ze naar de stoel rechtover zich wees. Zelf gooide ze haar leren jack af en drapeerde deze aan de stoel waar ze ging zitten. "Waarvoor ik je dus heb gecontacteerd. Hoeveel weet u over duistere kluizen?"