05/09/2020, 08:07
Hallo! Ik ben Ella. Ik ben 'pas' in 2011 lid geworden van Dreuzels en stortte me daar al vrij snel op de bibliotheek en de studio. Later was ik vaker in het Atelier te vinden, waar ik ook een tijdje moderator van ben geweest. Ik ben 23 en ben op het moment docent Engels op een middelbare school. Daarnaast ben ik ook vertaler, al doe ik daar op het moment helemaal niks mee. Ik houd van katten, dnd en gitaar spelen, en hang ook graag op de bank met Netflix of een boek.
Dankzij het forum heb ik een hele leuke groep vrienden gevonden en hoewel ik de hoogtijdagen wel een beetje mis, ben ik ook heel blij met wat we nu hebben (bijvoorbeeld op Discord). Of ik hier heel actief zal zijn durf ik niet te zeggen, maar ik zal vast af en toe in de bieb te vinden zijn
Dankzij het forum heb ik een hele leuke groep vrienden gevonden en hoewel ik de hoogtijdagen wel een beetje mis, ben ik ook heel blij met wat we nu hebben (bijvoorbeeld op Discord). Of ik hier heel actief zal zijn durf ik niet te zeggen, maar ik zal vast af en toe in de bieb te vinden zijn