Nomaj | Waar de magie nazindert
Reactietopic - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Het Museum (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Topic: Reactietopic (/showthread.php?tid=9)

Pagina's: 1 2 3


RE: Reactietopic - AlessaJess - 08/08/2020

@Ella Girl! Wat een stem!
En (ik heb stiekem even doorgeklikt op je kanaal) wat gaaf dat je Piratenplaneet hebt gecovered! Die film is zó underrated!


RE: Reactietopic - ilse-h - 08/08/2020

(08/08/2020, 21:13)Ella schreef: @Ilse: Bedankt! Ik heb de Huis Anubis icons gemaakt toen ik vorig jaar (?) aan het herkijken was geslagen, haha.

Ik heb met mijn zusje alle afleveringen van Het huis Anubis (het origineel en de spin-off van de Vijf) teruggekeken toen ze op Nickelodeon herhaald werden de afgelopen twee jaar. Maar ze hebben dus serieus nooit de allerlaatste aflevering van de Vijf uitgezonden bij de herhaling, vet vaag (de Vijf was al random naar laat op de avond verschoven, vanwege onvoldoende kijkcijfers waarschijnlijk). Anyway, we hebben de Vijf op dvd, dus alsnog de laatste aflevering kunnen zien. De dvd-boxen van de originele Huis Anubis moeten we nog altijd tweedehands eens proberen te kopen.


RE: Reactietopic - Ella - 08/08/2020

@Roos: Ik zou dan eerst eens moeten opzoeken wie hem precies heeft geschreven, haha; ik kan het me niet eens meer herinneren XD
@Ilse: De Vijf heb ik nooit gezien, daar kon ik niet zo goed inkomen... En ik moet heel eerlijk bekennen dat ik bij Het Huis Anubis snel nadat ze de acteur van Appie hadden geswitcht ook ben gestopt met kijken, al heb ik daarvan sporadisch nog wel afleveringen gezien. Ik heb geloof ik de eerste twee seizoenen wel tweedehands op dvd. Maar het komt nu ook naar videoland, zag ik laatst. Tempting...

@Jasmijn: Thanks! Big Grin En ja hè, die film is zo goed!!!!

@Soetkin: Ik blijf al jouw dierentekeningen zo fijn vinden!! Vooral de katten en de Schotse Hooglander, love it!


RE: Reactietopic - Merdyff - 08/08/2020

@ Ella: Dankjewel. Ik heb er nog een paar die nooit op Dreuzels geraakt zijn, dus stay tuned, zou ik zeggen.


RE: Reactietopic - ilse-h - 09/08/2020

@Ella, Het huis Anubis is echt mijn jeugd xD Ik was echt fan van de serie, en hoewel de Vijf minder was, vond ik dat toch ook wel leuk met zijn Merlijn-saga (maarja, de eerste serie was wel beter en realistischer in bijvoorbeeld kostuums).
Het was leuk om als jongvolwassene alles zo terug te kijken en stiekem de serie uit te lachen om vage plotkeuzes en gebeurtenissen waar ik helemaal niet mee zat als kind/tiener.
Nienke die het medaillon van Sarah tijdens gym in haar broekzak bewaart die er natuurlijk eruit valt (wat is er mis met je kluisje?), een gat in de muur bij de spiegel in de meidentoilleten waarmee je een lokaal in kon kijken om te gluren (maar, denk ik nu dan, andersom dus ook...)

Ik ben nooit naar een theatershow geweest omdat ik me daar toch al te oud voor voelde als middelbare scholier tussen alle basisschoolkinderen. Dat kwam ook omdat ik als aankomend brugger een muziekworkshop had tijdens de introdag en we het huis anubis liedje moesten zingen en ik er vreemd op aangekeken werd door leeftijdsgenoten dat ik dat liedje trots en enthousiast uit mijn hoofd mee kon zingen. Ik ben in de brugklas ook wel gepest, hoewel niet vanwege het huis Anubis, maar die gedachte is wel altijd blijven hangen. Anyway, mijn zusje en nichtje gingen wel samen met mijn moeder en we hebben nu al die shows voor zover ze zijn uitgebracht (als kopie) op dvd.


RE: Reactietopic - Ella - 13/08/2020

@Soetkin: Ohhh ik vind je digitale tekeningen ook erg leuk! Vooral die kat met de tablet, echt heel goed gelukt!! (Wel jammer dat het uiteindelijk zwartwit geprint was en het logo niet meer te lezen was...)


RE: Reactietopic - Merdyff - 14/08/2020

Ellaaa, wat heb jij een mooie stem!!! Echt waar, ik heb op Dreuzels vast wel iets van jouw covers geluisterd, maar ik had echt geen idee dat je er zo veel had en dat ze zo goed waren. Je hoort ook echt de evolutie tussen de eerste en de laatste (en niet alleen wat betreft de opnamekwaliteit). Ik heb niet alles geluisterd, er gewoon een paar uitgepikt die mij leuk leken, maar ik ben zeker nog van plan er meer te luisteren. Close the Door uit Anastasia en je cover van Tangled vond ik onder andere erg goed, al kende ik het eerste van die twee helemaal niet. Van de oudere vond ik jouw Colours of the Wind erg mooi, jammer dat je op het einde heel even de tekst een beetje kwijt was.


RE: Reactietopic - Ella - 15/08/2020

Dankjewel! (:
Wellicht dat ik ook nog wel een paar oudere covers opnieuw ga opnemen ter vergelijking, want dat was zeker niet de enige waarbij ik de lyrics vergat (ˆ:


RE: Reactietopic - Katinka - 01/09/2020

@ Soetkin: een mede pastelkrijtfan! Wat leuk! En jemig, wat een verschil inderdaad in je laatste tekening met die ervoor. Ik vind dat je in al je tekeningen het beestje goed op papier weet te krijgen, maar je ziet in de details nu dat de tekening nog levendiger wordt! Heel erg leuk. (:

Wat voor papier gebruik jij? Want ik heb nu fijn papier gevonden, maar dat is zo duur dat ik er nog geen blok in een groter formaat van heb gekocht (maar het is misschien eigenlijk wel de moeite waard...)


RE: Reactietopic - Merdyff - 02/09/2020

Dankjewel voor je reactie, Katinka. Ik ben blij dat je je tekeningen ook hier gepost hebt, want ik blijf ze erg mooi vinden.

Ik gebruik Canson Mi-Teintes papier. Dat vind ik heel fijn papier om op te werken en mooi van textuur. Ik moet wel zeggen dat ik niet kan vergelijken met ander echt pastelpapier, enkel met andere soorten papier. Ik ben zelf erg benieuwd naar het Pastelmat papier (Clairefontaine), omdat ik las dat je daarbij niet meer zou moeten fixeren, maar dat is zo duur.  The Scream