Nomaj | Waar de magie nazindert
Reactietopic - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Het Museum (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Topic: Reactietopic (/showthread.php?tid=9)

Pagina's: 1 2 3


Reactietopic - Rowace - 29/07/2020

Reactietopic


Heb je een mooi kunstwerk, DIY-project, filmpje, foto of figuurzaagsel gezien waar je graag een compliment over kwijt wilt? Of heb je een goede tip voor een van de creatievelingen hier? Plaats dan hier een berichtje!

Het is niet toegestaan om direct in een museumtopic reacties te posten. Als je dat wel doet, krijg je een fikse tik op de vingers van yours truly en verplaats ik je reactie (die uiteraard nog steeds zeer welkom is Wink ) hierheen. Op deze manier blijven alle topics netjes.


RE: Reactietopic - ilse-h - 07/08/2020

Ella, ik zie veel awesome photoshopjes in jouw topic van veel (voor mij soms bekende en soms onbekende) fandoms, maar ik moet even mijn liefde uiten voor het feit dat je Huis Anubis icons hebt gemaakt! <3


RE: Reactietopic - Rowace - 07/08/2020

Haha, daar viel mijn oog ook meteen op! En ik ben nog steeds zeer benieuwd naar het schrijfsel achter de 'wat als Sirius Zwarts een vampier was geweest?'-prompt. Al een superoud werkje volgens mij, maar elke keer als ik erlangs scroll, wordt mijn nieuwsgierigheid weer gewekt! Heb je de bijbehorende oneshot nog ergens liggen? *hinthint*


RE: Reactietopic - Merdyff - 08/08/2020

@ Lukas: Kazenjacht is duidelijk boven mijn niveau. *dood in level 2* Maar het ziet er wel leuk uit.


RE: Reactietopic - Lukas - 08/08/2020

(08/08/2020, 12:49)Merdyff schreef: @ Lukas: Kazenjacht is duidelijk boven mijn niveau. *dood in level 2* Maar het ziet er wel leuk uit.

Het is best uitdagend, maar met wat oefening is het goed doenbaar om level 10 te bereiken. Of ik heb mijn eigen spel te vaak uitgetest, dat kan ook  Angel


RE: Reactietopic - AlessaJess - 08/08/2020

Hij is inderdaad gaaf! Lichtelijk "oh, ik ben er bijna, net niet gehaald, OPNIEUUWWW" (verslavend Tongue), dus ik heb 'm weer even uitgezet. Maar erg leuk! Smile


RE: Reactietopic - Rowace - 08/08/2020

Ik kwam tot het laatste level (dat ik niet haalde), dus volgens mij is het inderdaad mogelijk om het te voltooien Tongue
Die poezen zijn schattig! Ik moet bekennen dat toen ik de eerste tegenkwam, ik erop sprong in de hoop dat ze vriendjes zouden worden en het muisje de poes kon gebruiken als trampoline of zo, maar helaas.


RE: Reactietopic - Lukas - 08/08/2020

(08/08/2020, 13:17)AlessaJess schreef: Hij is inderdaad gaaf! Lichtelijk "oh, ik ben er bijna, net niet gehaald, OPNIEUUWWW" (verslavend Tongue), dus ik heb 'm weer even uitgezet. Maar erg leuk! Smile

Dankjewel!

(08/08/2020, 13:18)Rowace schreef: Ik kwam tot het laatste level (dat ik niet haalde), dus volgens mij is het inderdaad mogelijk om het te voltooien Tongue
Die poezen zijn schattig! Ik moet bekennen dat toen ik de eerste tegenkwam, ik erop sprong in de hoop dat ze vriendjes zouden worden en het muisje de poes kon gebruiken als trampoline of zo, maar helaas.

Nee, zo vriendelijk zijn de katten jammer genoeg niet Wink


RE: Reactietopic - Ella - 08/08/2020

@Ilse: Bedankt! Ik heb de Huis Anubis icons gemaakt toen ik vorig jaar (?) aan het herkijken was geslagen, haha.

@Roos: Haha, die banner is gemaakt voor een fanfic die helaas niet door mij is geschreven, maar voor een promptspel dat ik met vrienden van de uni doe Wink

Ik heb kazenjacht ook geprobeerd, maar ik ben er echt heel slecht in XD Ziet er wel super leuk uit, Lukas!


RE: Reactietopic - Rowace - 08/08/2020

@Hierboven: Balen, dan zal het altijd een mysterie blijven... Tenzij je die medestudent hiernaartoe kunt lokken, haha