Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven (/showthread.php?tid=85)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - PinkyTonks - 14/10/2020

Is er hier iemand bij wie ik nog nooit samen een topic geschreven heb (of al heel lang geen topic meer mee geschreven heb), die iets samen wilt doen?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 22/10/2020

(14/10/2020, 20:16)PinkyTonks schreef: Is er hier iemand bij wie ik nog nooit samen een topic geschreven heb (of al heel lang geen topic meer mee geschreven heb), die iets samen wilt doen?

Helemaal niemand? 't Is toch wat!  Cry

Sowieso is het hier weer dood... dus ik ga nog weer even wat schrijven, natuurlijk.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - PinkyTonks - 22/10/2020

Ja, ik was daarstraks ook nog eens komen piepen of er iemand nog ergens gereageerd had, maar dat was dus niet...
Ik wil terug wat meer gaan schrijven, zo af en toe een postje in de week, niet te veel druk op mezelf zetten enzo.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 22/10/2020

In ieder geval kan je nu weer in 'I Challenge You!'

Oh, eens in de week een postje zou moeten lukken, toch?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Joël - 01/12/2020

@Ine
Je wilde nog Stresscuses afmaken toch? Moet je hem wel nog even online zetten :p

Mijn topics hebben na paar weken ook nog geen respons dus ik zocht een wintertopic waar iedereen druk bezig was met het versieren van het kasteel of zo. Is dat iets modjes? Of wil iemand een dergelijk 1 op 1 topic?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 01/12/2020

Ik heb sowieso meer tijd nu, dus ik zal vanaf morgen ook weer actief meedoen!

Sowieso komt het komende weekend van vrijdag tot maandag een nieuwe DieD!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Joël - 01/12/2020

En een nieuwe situatie in de openbare topics misschien? De DieD zijn echt niet mijn ding haha, daarvoor heb ik teveel gepland in het weekend :p Al ben ik wel iemand die deadlines nodig heeft om actief te zijn merk ik haha. Net als nu, als er al een paar weken niet is gereageerd in topics vind ik het ook al snel goed, wat jammer is eigenlijk!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - PinkyTonks - 23/12/2020

Ik heb een nieuw personage! Dus wie zin zou hebben in een postje, stuur me maar wat Big Grin


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 23/12/2020

Hij ziet er echt gaaf uit! Vooral dat stuk over zijn keuze tussen de adellijke titel of magie... Misschien moet ik toch ook maar eens mijn idee uitwerken voor een Zweinsteinpersonage (ja, Tim, ook omdat jij er constant over loopt te zeuren Wink).


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - PinkyTonks - 23/12/2020

Oh dankje Big Grin Als je graag een topic zou starten ofzo, mag je me gerust pm'en!