Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven (/showthread.php?tid=85)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 10/09/2020

@blossom had je trouwens zin om nog een ollie/flore episode?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Nano - 10/09/2020

(09/09/2020, 20:18)Rowace schreef: *kijkt vol jaloezie naar Devil's Pact* Speedtopics laten mijn vingers altijd kriebelen! Iemand zin?
In het verlengde: ben je er al uit wat je met Elfoy/Trevor wilt, Jonas?

Sure, enig idee? Send me an appje or dm :3


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 10/09/2020

(10/09/2020, 14:59)Snuffles schreef: @blossom had je trouwens zin om nog een ollie/flore episode?

Zeker, kom maar op, hoor. Smile


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 10/09/2020

(10/09/2020, 14:58)Snuffles schreef: Wat als trevor elfoy helpt om de kluis van haar ouders in de ouderlijke villa te openen die zo krachtig word beschermd dat ze er niet inkomt. I mean nu ze der alleen woont zonder voogd xp
Oehhhh, klinkt gaaf! Zo'n afgelegen oud gebouw is lekker sferisch (en vast ook creepy vanwege alle Dooddoener-souvenirs) en voor Trevor natuurlijk heel herkenbaar, want hij is ook in een rijk Puurbloedmilieu opgegroeid (al gelukkig niet met connecties naar Dooddoeners, haha). Dus misschien kunnen ze het daarover hebben? En Wil jij de beginpost schrijven of zal ik?

(10/09/2020, 16:00)Nano schreef:
(09/09/2020, 20:18)Rowace schreef: *kijkt vol jaloezie naar Devil's Pact* Speedtopics laten mijn vingers altijd kriebelen! Iemand zin?
In het verlengde: ben je er al uit wat je met Elfoy/Trevor wilt, Jonas?

Sure, enig idee? Send me an appje or dm :3
Misschien valt er iets te bedenken met Legilimentie, aangezien George en de Hathaways allemaal Legilimens zijn? Ik heb nog een zak vol headcanons over het Legilimentie-Instituut waar Trevor en Damien moesten leren omgaan met communiceren met anderen. Hoe onze perso's elkaar tegen zouden moeten komen, is nog even een dingetje though.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 10/09/2020

@rowace, wat zou het meest mysterieus zijn? Xd eerlijk zouk zeggen dat trevor begint xd


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 10/09/2020

Prima, dan begin ik! Gaat wel morgen worden dan.

@Tim: Waar is Valaries persogids? Ik kan haar niet vinden
:S En die link die je in dat nieuwe topic hebt gezet, brengt me naar een pagina vol wat allerlei verschillende kapsels van Keira Knightley. Had je een specifieke in gedachten? Tongue


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 10/09/2020

(10/09/2020, 20:26)Rowace schreef: Prima, dan begin ik! Gaat wel morgen worden dan.

@Tim: Waar is Valaries persogids? Ik kan haar niet vinden
:S En die link die je in dat nieuwe topic hebt gezet, brengt me naar een pagina vol wat allerlei verschillende kapsels van Keira Knightley. Had je een specifieke in gedachten? Tongue

Tijdelijke personagegids!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 30/09/2020

@Lessie: Tess ziet eruit als een interessant personage! Haar faceclaim brengt me helemaal terug naar Jenny's rebelse fase in Gossip Girl. Wat maakte zij steeds slechte keuzes, haha! Soms een tikje frustrerend om naar haar te kijken omdat je haar het liefst door elkaar wilde schudden, maar in ieder geval kon je haar niet saai noemen. Is Tess een beetje op haar gebaseerd, of staat ons iets heel anders te wachten?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 01/10/2020

Ik zal vanaf vanmiddag / morgenmiddag ook weer wat meer tijd hebben om te RPG'en!

@Lessie: leuk personage! Mocht je een topic willen doen, hit me up!

Morgen begint ook weer een DieD!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Lessie - 02/10/2020

(30/09/2020, 19:07)Rowace schreef: @Lessie: Tess ziet eruit als een interessant personage! Haar faceclaim brengt me helemaal terug naar Jenny's rebelse fase in Gossip Girl. Wat maakte zij steeds slechte keuzes, haha! Soms een tikje frustrerend om naar haar te kijken omdat je haar het liefst door elkaar wilde schudden, maar in ieder geval kon je haar niet saai noemen. Is Tess een beetje op haar gebaseerd, of staat ons iets heel anders te wachten?

Haha dank je wel! Ik heb Gossip Giel nooit gekeken. Geen idee dus. Tess is gewoon een personage wat ik zelf heb bedacht haha. Zodra WvW af is, ga ik even oriënteren met wie ik een RPG kan starten    Big Grin