Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven (/showthread.php?tid=85)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 03/09/2020

Zojuist voor het allereerst een eerstejaars in de RPG gids gedaan! Mocht iemand een RPG met de kleine Diego willen, hit me up!  Big Grin  

Hetzelfde geldt voor 2 van mijn andere Pufjes - Kendall en Laslow - mocht iemand daar iets mee willen doen, be my guest!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 03/09/2020

(03/09/2020, 18:21)Timsel schreef: Zojuist voor het allereerst een eerstejaars in de RPG gids gedaan! Mocht iemand een RPG met de kleine Diego willen, hit me up!  Big Grin  

Hetzelfde geldt voor 2 van mijn andere Pufjes - Kendall en Laslow - mocht iemand daar iets mee willen doen, be my guest!

Niemand:

Elfoy:

[Afbeelding: xdCFY0M.gif]


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 03/09/2020

Gaan er nog mensen in De Nachtkermis posten?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 03/09/2020

Ik heb er net in gepost met Kendall!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 04/09/2020

Haha, ik dacht al: ik word op mijn wenken bediend! Big Grin Kendall is wel erg weird, grappig! Nu is het wachten op een meisje die een figuur in een prinsessenjurk als een man wil behandelen (Ik denk dat je lang moet gaan zoeken, Kendall Tongue ).


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Joël - 05/09/2020

Mijn personages staan ook weer online! Alleen geen idee hoe ik die codes in de opmaak kan verbergen. Daarvoor ben ik blijkbaar te amateuristisch op een forum Dodgy


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 05/09/2020

(05/09/2020, 11:54)Joël schreef: Mijn personages staan ook weer online! Alleen geen idee hoe ik die codes in de opmaak kan verbergen. Daarvoor ben ik blijkbaar te amateuristisch op een forum Dodgy

Wen je vanzelf aan! Welkom terug!

Als ik tijd heb, zal ik even kijken of ik de codes in je gidsen kan verwijderen Smile

Ik heb zelf ook weer een nieuw personage - na wat brainstormen met Kirst - een jong zusje voor LoLa: Jasmine, ook wel 'JaLa' genoemd.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Kirst - 05/09/2020

JaLoLaaaaaaaaaa Heart Heart  Dat wordt óf één feestje, of problemen Tongue Waarschijnlijk allebei. 

*Gaat even gids aanpassen zodat ie klopt met die van JaLo*


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Kirst - 05/09/2020

Dubbelpost, scusi

Komt er ook een overzicht in het topic van de personagegidsen waarbij je kunt zien op welke pagina welk personage staat? Dit hadden we op Dreuzels wel en vond ik erg handig Smile Ik zoek me nu namelijk echt rot naar iemands personage hahaha.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Nano - 08/09/2020

(05/09/2020, 18:46)Kirst schreef: Dubbelpost, scusi

Komt er ook een overzicht in het topic van de personagegidsen waarbij je kunt zien op welke pagina welk personage staat? Dit hadden we op Dreuzels wel en vond ik erg handig Smile Ik zoek me nu namelijk echt rot naar iemands personage hahaha.

Ik ben het hier mee eens! Mocht het te veel werk zijn, wil ik het gerust wel even in elkaar zetten RPGMods <3