Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven (/showthread.php?tid=85)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 02/09/2020

Welke regels bedoel je? Voor zover ik weet zijn de regels hier hetzelfde als op Dreuzels in RPG 3.0. Zie ook het Nieuw? Lees dit eerst-topic.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

Ik bedoel qua hoeveel personages we mogen xp


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

(02/09/2020, 13:27)Rowace schreef: Blood Is Everything... Was dat niet het topic dat we halverwege opgaven omdat Trevor Elfoy zo compleet gestoord vond dat hij gewoon alles wilde behalve in haar buurt zijn, zodat we eigenlijk niks meer met het topic konden? XD Was ze niet ook half verliefd op hem in het begin, of zo?

Als je haar bij deze nieuwe eerste indruk nog een keer genadeloos in de grond wilt werken, mij best hoor, haha. Ik denk alleen wel dat Trevor haar nu nog minder op prijs gaat kunnen stellen vanwege hun leeftijdsverschil. Hij probeert zich nu volwassener/professioneler op te stellen dan toen hij 17 was, maar in de RPG 2.0 vond hij al dat ze zich gedroeg als een klein kind en ik denk dat dat nu helemaal versterkt gaat worden doordat hij nu vijf jaar ouder is dan zij. Tenzij zij zich inmiddels volwassener weet te gedragen dan in de RPG 2.0, natuurlijk Tongue

Also, welk personage van Tim kunnen we hier eventueel bijtussen fietsen?

Jup klopt xp euhm wel als dit een reboot word zal Elfoy zich waarschijnlijk anders gaan gedragen. Ze heeft ondertussen veel meegemaakt op zweinstein. En haar ouders zitten in Askaban.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 02/09/2020

Je mag sowieso even veel personages als je op Dreuzels had. Vervolgens kun je meer personages verdienen door actief te zijn op Nomaj:
uitlegtopic schreef:Personage #4: Na 10 posts
Personage #5: Na 30 posts
Personage #6: Na 60 posts
Personage #7: Na 100 posts

Ik weet niet zeker hoe je nu moet tellen omdat Dreuzels natuurlijk weg is, maar het lijkt me dat dit gewoon de posts op Nomaj zijn aangezien de meeste topics zijn overgeheveld (en tien posts niet suuuuperveel is)? Maar voor de specifieke details moet je bij Tim en Cindy zijn.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 02/09/2020

Als je 5 personages mocht op Dreuzels, is dat nu ook zo.
Als je meerdere personages mocht, is dat nu ook zo.

Eventuele meerdere personages mogen mits je aan het aantal posts voldoet.

Nu is het een beetje gissen hoeveel posts je had op Dreuzels, maar daar moeten we niet super moeilijk over doen.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

ik blijf wel bij mijn 4 en ga zo opwerken xp komt goed


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - PinkyTonks - 02/09/2020

Ik heb wel zowat de indruk dat de meerderheid zijn personages een heel stuk ouder aan het maken is (ik denk dat ik dat zelf ook van plan ben). Er komt gewoon een hele nieuwe generatie op Zweinstein!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

zou het niet leuk zijn trouwens om de nieuwe rpg in te leiden met een nieuwe regelvrije gayparty


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 02/09/2020

Leuk dat je Jonathan weer terug hebt gebracht! Die was een tijdje weggeweest, toch? Of schreef je gewoon niet heel veel met hem/lette ik bagger slecht op? Tongue
Vraagje: zijn hij en Flore nou Halfbloeden of Dreuzeltelgen? Want bij het kopje 'bloedstatus' staat dat ze Halfbloed zijn, maar in hun biografieën staat dat ze in Dreuzelgezinnen zijn opgegroeid. Niet dat het bijzonder veel uitmaakt, maar ik was benieuwd of er weer een of andere weirde plottwist aan zat te komen waarin al Tims personages familie blijken te zijn van iedereen xD *denkt duidelijk nog altijd in complottheorieën*


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 03/09/2020

Ik wil wel meer Rowace complottheorieën xp ow is halfbloed niet zoiezo als je moeder heks is en vader dreuzel maar ik denk dat bij flore het idd dreuzeltelg moet zijn. Zal eens checken