Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven (/showthread.php?tid=85)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

(02/09/2020, 11:37)Rowace schreef:
(02/09/2020, 11:35)Timsel schreef:
(02/09/2020, 11:16)Snuffles schreef: Iemand zin in een rpg?

Altijd!

Derde speler nodig?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 02/09/2020

(02/09/2020, 12:01)Kirst schreef: Ja dat was ook eerst zo Smile Maar ik vond het leuker om hem ergens in een steeg van een populaire wijk te proppen. Een magische plek, weg van de geijkte magische plekken Tongue
Bij dezen ligt de Wegisweg gewoon ergens in de buurt van SoHo xD

(02/09/2020, 12:17)Snuffles schreef:
(02/09/2020, 11:37)Rowace schreef:
(02/09/2020, 11:35)Timsel schreef:
(02/09/2020, 11:16)Snuffles schreef: Iemand zin in een rpg?

Altijd!

Derde speler nodig?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde
Heb je zin in iets specifieks? Jij en vooral Tim hebben meer perso's dan ik, dus er valt genoeg te kiezen!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 02/09/2020

(02/09/2020, 11:46)Kirst schreef: Café Mispoes is ook weer geopend^^

Yay! Welke van mijn 500 gays zal ik er als eerste in gooien? Tongue


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

Elfoy heeft er altijd zin in xp en ik denk met Timmy's personage Olivia er wel genoeg chaos kan plaatsvinden


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 02/09/2020

(02/09/2020, 12:31)Snuffles schreef: Elfoy heeft er altijd zin in xp en ik denk met Timmy's personage Olivia er wel genoeg chaos kan plaatsvinden

Hoe zullen we het eigenlijk gaan hebben tussen Trevor en Elfoy nu Trevor vijf/zes jaar ouder is dan zij? Lijkt me niet dat de dingen die in RPG 2.0 gebeurd zijn tussen hen, nog 'geldig' zijn, aangezien ze niet meer bij elkaar in hetzelfde jaar zitten/hebben gezeten? Zullen we opnieuw beginnen met hun verhaallijn, of haat Elfoy de Hathaways nu om een andere reden? Tongue

En Elfoy gaat Olivia toch voor het eerst meeten in de Grote Zaal ORPG? Is het dan niet handiger om dat eerst uit te schrijven zodat jullie weten of ze vriendinnen/vijanden/whatever worden? Met Elfoy kan het alle kanten op, is mijn ervaring Tongue


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

omg is er een Hathaway reboot?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 02/09/2020

Jup! Trevor en Damien zijn nu 22/23 en wonen allebei in Londen. Trevor heeft zijn eigen Spreukzoeker-winkel (hij helpt mensen met magische oplossingen en met het veilig verwerken van magische voorwerpen die misschien duister zijn) en Damien is voornamelijk bezig met zijn studie om muziekproducer te worden. Verder is TrevLila nog steeds aan! ...en woont Damien samen met Blue, die haar geheugen kwijt is want Jasmijn en ik schrijven gewoon graag soap-drama's Tongue


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

waw, ja ik ben wel in voor een Hathaway reboot. misschien zelfs een Blood is everything reboot?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 02/09/2020

Blood Is Everything... Was dat niet het topic dat we halverwege opgaven omdat Trevor Elfoy zo compleet gestoord vond dat hij gewoon alles wilde behalve in haar buurt zijn, zodat we eigenlijk niks meer met het topic konden? XD Was ze niet ook half verliefd op hem in het begin, of zo?

Als je haar bij deze nieuwe eerste indruk nog een keer genadeloos in de grond wilt werken, mij best hoor, haha. Ik denk alleen wel dat Trevor haar nu nog minder op prijs gaat kunnen stellen vanwege hun leeftijdsverschil. Hij probeert zich nu volwassener/professioneler op te stellen dan toen hij 17 was, maar in de RPG 2.0 vond hij al dat ze zich gedroeg als een klein kind en ik denk dat dat nu helemaal versterkt gaat worden doordat hij nu vijf jaar ouder is dan zij. Tenzij zij zich inmiddels volwassener weet te gedragen dan in de RPG 2.0, natuurlijk Tongue

Also, welk personage van Tim kunnen we hier eventueel bijtussen fietsen?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Snuffles - 02/09/2020

Hoe zit het trouwens qua personage regels? Gaan die gewoon mee waar we waren bij dreuzels geëindigd waren?