Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven (/showthread.php?tid=85)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 12/08/2020

Oké, dan gooi ik Pepijn er weer in! Eventueel ook in interactie met Louis? Ik vind hen tweetjes wel een beetje two of a kind, ware het niet dat ze elkaar nog niet kennen.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Lukas - 12/08/2020

Dat vind ik goed! Na jouw post zal ik wat schrijven dan.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 12/08/2020

Oké, dan schrijf ik daar wel eerst! (aah, ik heb nu drie topics waarin ik kan, de stress!) Komt allemaal goed. Binnenkort sta ik hier weer met het hoogst postaantal, wedden? Tongue


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Lukas - 12/08/2020

Dat zou goed kunnen ja! Smile


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 12/08/2020

Haha! Nou, in ieder geval is Pepijn in da house, dus ga gerust los, ik ga slapen want morgen 6:00 uur op...

Jeetje, ik was vergeten dat het maar 150 woorden mochten zijn! :O Dus ik heb 59 woorden moeten schrappen; het is heel basic nu.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 17/08/2020

De tijdelijke personagegidsen zijn er ook weer! Als je een personage voor één topic tegelijk wilt inzetten, dan is dat de ideale plaats.

Als iemand het leuk vindt om een broer/zus/ouder/whatever voor zijn/haar personage te hebben en in een topic dit te verwerken, stuur me dan vooral een berichtje! Voor mijn eigen personages zou ik het wel leuk vinden mocht iemand zin hebben om Olivia's zusje Nina /// Selena's zus Cordelia of één van haar ouders aan te maken!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 17/08/2020

(17/08/2020, 11:16)Timsel schreef: Voor mijn eigen personages zou ik het wel leuk vinden mocht iemand zin hebben om Selena's zus Cordelia of één van haar ouders aan te maken!


De relatie tussen Selena en Cordelia (en hun ouders) doet me een beetje denken aan Tahani en haar zus uit The Good Place. Heb je die serie weleens gezien, Tim?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 17/08/2020

(17/08/2020, 11:19)Rowace schreef:
(17/08/2020, 11:16)Timsel schreef: Voor mijn eigen personages zou ik het wel leuk vinden mocht iemand zin hebben om Selena's zus Cordelia of één van haar ouders aan te maken!


De relatie tussen Selena en Cordelia (en hun ouders) doet me een beetje denken aan Tahani en haar zus uit The Good Place. Heb je die serie weleens gezien, Tim?

Zeker! (Moet nog wel het vierde seizoen kijken  Blush ) 

Love Tahani! Ik wilde eigenlijk ook een personage gebaseerd op haar maken, maar daar wil ik nog even mee wachten hehe. De relatie tussen Selena en Cordelia is echter niet per sé op hen gebaseerd, maar ik kan zeker de vergelijking zien!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 18/08/2020

Nieuw personage! Deze gids wilde ik al plaatsen, maar kreeg ik niet op tijd af. 

Mocht iemand een RPG willen doen met één van mijn personages, hit me up!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Merdyff - 23/08/2020

Robyn Elliott, 15 jaar, 5de jaars Huffelpuf, geeft zich alvast op voor de magische versie van Expeditie Robinson.