Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven (/showthread.php?tid=85)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 23/12/2020

MEER LEERLINGEN JA! Big Grin


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 16/02/2021

Ik zie die 50 Weken-uitdaging nu pas, maar ik zou nog graag willen meedoen. Jasmijn en ik hebben namelijk een nieuw overkoepelend plot bedacht voor onze personages (met heel veel drama, yay!) dus wekelijks 'moeten' posten lijkt me een goede stok achter de deur om te zorgen dat het plot op redelijk tempo blijft vorderen. Want we hebben hier over iets van tien topics met allerlei zijpaden - zoals ik ze het liefste heb dus!

Nu had ik een vraag over de uitzonderingen en hoe je die kunt inzetten, want ik heb natuurlijk al een aantal weken gemist tot nu. In de uitleg staat: "- Je schrijft in de 2 weken daarna de post die je mist. Mocht je dat niet redden in 2 weken, dan lig je helaas uit de wedstrijd om de hoofdprijs te winnen. - Je mag maximaal 2 jokers inzetten. Soms heb je het zo druk, dat het gewoon niet lukt of je vindt er de puf niet voor."
Zijn dit twee aparte dingen, of is het later inhalen van een gemiste post een joker? En als het twee verschillende dingen zijn, hoe vaak mag je dan posts 'inhalen'?

EDIT: Dank voor je antwoord via whapp! Het zijn dus inderdaad twee verschillende dingen en het inhalen is oneindig ^^


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 17/05/2021

Hoi Nadia! Leuk dat je de RPG komt joinen Smile Heb je dezelfde naam als je personage of heet je in het echt anders? Je mag ook een bijnaam gebruiken als je liever je echte naam niet noemt, maar dan kunnen we jou en je personage wat makkelijker uit elkaar houden, haha.

Personage-Nadia klinkt als een avontuurlijk meisje, klaar om zich diep in de nesten te werken met de andere leerlingen. Volgens mij zijn er momenteel geen andere leerlingen die in het eerste jaar zitten, maar we vinden vast wel een manier om je in RPG's te betrekken. Voel je bijvoorbeeld vrij om in de ORPG van Nadia's afdeling te posten, of een van de andere ORPG's, zoals de Grote Zaal of de Wegisweg. Als je in een topic wilt waar geen <ORPG> voor de titel staat, kun je een pm sturen aan degene die het topic gestart is om te vragen of je mee mag doen. Als je zelf een nieuw topic wilt openen, kun je aan andere RPG'ers vragen of ze zin hebben, of je begint gewoon zelf een post en geeft in de beginpost aan hoeveel mensen er maximaal in het topic kunnen. Dan kunnen mensen zich vervolgens bij jou aanmelden via een privéberichtje.
Vragen mag je altijd stellen hier in het chattopic!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 18/06/2021

Driedubbele post omdat het hier zo stil is... maar als ik dit weekend nergens kan posten, verlies ik de 50 Weken-uitdaging Sad ik weet dat ik de enige ben die nog meedingt naar die felbegeerde hoofdprijs van een toverstaf, maar ik hoop dat iemand me wil helpen om me aan een actief topic te helpen (A)


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 29/08/2021

MEDEDELING IVB. 1 SEPTEMBER
Op 1 september komt er normaal gezien een nieuwe RPG personagegids. Dat gaan we dit jaar iets anders doen: die komt er namelijk NIET! We houden de huidige Personagegids. WEL krijg je de toestemming om op 1 september (of wanneer dan ook daarna) de mogelijkheid om personages uit de gids te halen en als we wil om te ruilen met een nieuw personage. Daarnaast mag iedereen die het afgelopen jaar ook maar één post geschreven heeft een personage erbij nemen. Yay! Vragen kunnen hier of via WhatsApp. 



RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 13/01/2022

Nieuw perso! Wie heeft zin? (niet dat ik veel tijd heb om te RPG'en maar toch)