Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven (/showthread.php?tid=85)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 11/08/2020

RPG Chat

Welkom in deze chat waar je gezellig met elkaar over de RPG kunt kletsen, ideeën uitwisselen, vragen of men interesse heeft om te schrijven, etc. etc! 


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - AlessaJess - 11/08/2020

Hey iedereen! Smile
In de Nachtkermis waren we bezig een verhaal op te zetten. Timsel heeft echter geen zin meer in het karakter dat hij erin had gegooid, dus het idee bestaat nu om helemaal opnieuw te beginnen. Iedereen die er dus evt in wil posten, is meer dan welkom!
Ga los Tongue
Zie jullie daar!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Merdyff - 11/08/2020

Oh, goed om te weten. Ik vroeg me al af of ik moest wachten tot alles over was gezet of niet. Al weet ik ook nog niet echt met wie ik erin zou gaan.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - AlessaJess - 11/08/2020

(11/08/2020, 18:23)Merdyff schreef: Oh, goed om te weten. Ik vroeg me al af of ik moest wachten tot alles over was gezet of niet. Al weet ik ook nog niet echt met wie ik erin zou gaan.

Super leuke post!! En Edmund klinkt echt als een gaaf karakter!!
Also, love the pun Tongue


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Rowace - 11/08/2020

Het is je duidelijk gelukt om een keuze te maken. Maar o nee, wat een slechte woordgrap The Scream
Edmund lijkt me idd echt cool! Doet me helemaal denken aan die topics die ik met Sonja en Raaf had over dat Trevor en Pepijn een keer opgejaagd werden door een Schouwer. Aaaaah, als je eens zin hebt in zo'n soort topic, let me know. Trevor is makkelijk verdacht te maken met Duistere ZakenTM nu hij een winkel vol mysterieuze magische voorwerpen heeft.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Merdyff - 11/08/2020

Edmund is de koning van slechte woordgrappen en rare opmerkingen als hij oog in oog staat met iemand van het vrouwelijke geslacht. De helft van de tijd die ik aan zijn posts tegenover vrouwen besteed, bestaat eruit om stomme opmerkingen te verzinnen. xD

En ja, lijkt mij leuk om zoiets te doen.


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Timsel - 12/08/2020

Hoewel we op een nieuw forum zitten, worden er nog wel sterretjes uitgedeeld op Dreuzels! Dus als je een leuk topic hebt gehad in de afgelopen maanden, schuw niet om die op te brengen!


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Blossom - 12/08/2020

(11/08/2020, 16:56)AlessaJess schreef: Hey iedereen! Smile
In de Nachtkermis waren we bezig een verhaal op te zetten. Timsel heeft echter geen zin meer in het karakter dat hij erin had gegooid, dus het idee bestaat nu om helemaal opnieuw te beginnen. Iedereen die er dus evt in wil posten, is meer dan welkom!
Ga los Tongue
Zie jullie daar!

Ik zat in de vorige nachtkermis met Pepijn. Heb je nu voorkeur voor een ander personage, of zal ik wederom Pepijn erin gooien?


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - AlessaJess - 12/08/2020

(12/08/2020, 14:33)Blossom schreef:
(11/08/2020, 16:56)AlessaJess schreef: Hey iedereen! Smile
In de Nachtkermis waren we bezig een verhaal op te zetten. Timsel heeft echter geen zin meer in het karakter dat hij erin had gegooid, dus het idee bestaat nu om helemaal opnieuw te beginnen. Iedereen die er dus evt in wil posten, is meer dan welkom!
Ga los Tongue
Zie jullie daar!

Ik zat in de vorige nachtkermis met Pepijn. Heb je nu voorkeur voor een ander personage, of zal ik wederom Pepijn erin gooien?
Persoonlijk vond ik de vibes tussen Blue en Pepijn wel leuk, dus daar zou ik wel mee door willen schrijven! Maar je mag er natuurlijk een andere in gooien als je daar meer zin in hebt Smile


RE: RPG Chat ~ Tussen de bomen door schrijven - Lukas - 12/08/2020

Ik kan Louis anders wel in de Nachtkermis gooien? Heb nog niet zo heel veel gedaan met hem.