Nomaj | Waar de magie nazindert
(Her)introduceer jezelf! - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Zweinstein (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Zweinsveld (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Topic: (Her)introduceer jezelf! (/showthread.php?tid=79)

Pagina's: 1 2


RE: (Her)introduceer jezelf! - Joël - 04/09/2020

Alloa!

Joël hier, 24 jaar en werkzaam als wijkverpleegkundige ouderenzorg. Ook ik was lid van Dreuzels, maar niet van de 'oude stempel'. Sinds 2010 (even uit mijn hoofd) pas kwam Dreuzels op mijn pad en ik ben enkele maanden verder begonnen met het schrijven van fanfictie. In de jaren die volgden heb ik enkele tientallen oneshots geschreven en meegedaan aan schrijfwedstrijden, totdat de activiteit in de bibliotheek stagneerde. In plaats van schrijven begon ik toen met het lezen van lange verhalen, zoals die van Arlette, Sonja en Alexander. Al meerdere malen was ook mijn blik op de RPG gevallen, maar ik durfde me er toen nog niet aan te wagen. Uiteindelijk maakte ik een personage en beleefde (en beleef nog steeds!) veel plezier aan het samen bedenken en schrijven van verhaallijnen met uiteenlopende karakters. In de RPG zul je mij dus het meeste vinden.
Ook doe ik bijna elke editie mee met het Weerwolven op het forum en heb ik eens een Eftelingmeet gejoint.

Overige hobby's zijn sporten (met name wedstrijdzwemmen en waterpolo), gezellige dagjes uit en weekendjes weg met vrienden, bordspellen spelen en gewoon eens een middagje op de bank Netflix kijken naar een van de vele toffe series. Want to know more? Send a message!


RE: (Her)introduceer jezelf! - Katinka - 04/09/2020

Hoi! Ik ben Katinka. Was lid van Dreuzels sinds 17 maart 2007, zelfs een tijdje mod geweest, daarna verdwenen maar things have a way of coming back to us in the end ofzo.

Ik studeer geneeskunde, hou van dans en theater en muziek en zingen, van schilderen en tekenen, van koffie en van thee, van katten en van honden, van cavia's en konijnen, van alleen onder een dekentje een boek lezen en van fijne mensen om me heen. Ik vind eigenlijk best wel veel dingen leuk. Tongue Ik ben er inmiddels alleen achter dat ik echt niet hou van koken. Daarom eet ik extra graag samen met vrienden ^^

Sooo that's me. Ik weet niet hoe actief ik hier ga zijn, ben er toch vooral voor de mensen en voor de sfeer, maar ik denk dat ik wel in het museum te vinden zal zijn en wie weet ook wel weer eens in de bibliotheek. Smile


RE: (Her)introduceer jezelf! - Ella - 05/09/2020

Hallo! Ik ben Ella. Ik ben 'pas' in 2011 lid geworden van Dreuzels en stortte me daar al vrij snel op de bibliotheek en de studio. Later was ik vaker in het Atelier te vinden, waar ik ook een tijdje moderator van ben geweest. Ik ben 23 en ben op het moment docent Engels op een middelbare school. Daarnaast ben ik ook vertaler, al doe ik daar op het moment helemaal niks mee. Ik houd van katten, dnd en gitaar spelen, en hang ook graag op de bank met Netflix of een boek.

Dankzij het forum heb ik een hele leuke groep vrienden gevonden en hoewel ik de hoogtijdagen wel een beetje mis, ben ik ook heel blij met wat we nu hebben (bijvoorbeeld op Discord). Of ik hier heel actief zal zijn durf ik niet te zeggen, maar ik zal vast af en toe in de bieb te vinden zijn Big Grin


RE: (Her)introduceer jezelf! - Lelie - 06/09/2020

Hoi! Ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Lelie (of Suus), op Dreuzels had ik dezelfde forumnaam, maar was ik de afgelopen jaren niet of nauwelijks actief. Ik ben begin 30 (how did that happen?) en woon samen met mijn vriend. Een aantal jaar geleden ben ik afgestudeerd als pedagoog en ik geef huiswerkbegeleiding en bijlessen. Begin dit jaar ben ik begonnen met een cursus Duits, ik hou van taal en het lijkt me leuk nog een vreemde taal te kunnen lezen/spreken.

Ik was vanaf 2009 lid van Dreuzels en was daar voornamelijk actief in Zwadderich. Verder ik las veel verhalen in de bieb (vooral die van Sonja en Arlette zijn me bijgebleven) en heb ik ook wel eens zelf wat geschreven. Ik hoop hier weer wat actiever te zijn dan op Dreuzels!

Naast lezen hou ik ook van wandelen, series kijken, nieuwe recepten uitproberen en probeer ik - met wisselend succes - kruiden en chilipepers in leven te houden.


RE: (Her)introduceer jezelf! - Blossom - 08/09/2020

Leuk je weer online te zien, Suus! Het is lang geleden!

Ik heb mezelf nog niet gehervoorgesteld: Sonja is de naam. Ondernemer in de DHZ-branche (ik verkoop verf, behang en glas), getrouwd en moeder van een drieling.
Ik was vanaf 2008 lid van Dreuzels, eerst vooral actief in de bibliotheek, later vooral in de RPG. Aangezien ik totaal geen inspiratie meer heb voor lange verhalen, hou ik het nu bij RPG. Ik was degene met de meeste posts (meer dan 8000) toen Dreuzels stopte, waarvoor ik me eigenlijk doodschaam, haha!

Verder wandel ik veel, tuinier ik veel, teken (aquarelleer) ik zo nu en dan, zit ik op dinsdag bij een dansclub (streetjazz) en op woensdag bij een drakenboot-peddel-club. Verder hou ik van alles: ik ben een extravert waarbij er altijd te weinig uren in een dag zitten, hou ik van bijna alle muziek, hou ik van bijna alle mensen, hou ik van zowel vlees, vis als vegetarisch, koffie, thee en alcohol; hou ik van feestjes met veel of weinig mensen, wil ik naar concerten, festivals, cabaretvoorstellingen en mega-evenementen zoals de Nijmeegse Vierdaagse.

Beetje een beeld nu? Tongue


RE: (Her)introduceer jezelf! - LastHorcrux - 08/10/2020

Hallo allemaal,

Ik ben LastHorcrux, actief geweest op Dreuzels rond de periode 2006-2011, zocht vandaag Dreuzels forum op uit nostalgie maar zag dat deze niet meer bestond en ben dus zo hier terecht gekomen!

In het professionele leven ben ik een software engineer, in mijn prive leven hou ik me vooral bezig met lezen, tuinieren, sporten en gamen.


RE: (Her)introduceer jezelf! - TiToow - 10/11/2020

Hoi iedereen

Ik ben Dieter (1982). Vader van 3 zonen en kleuterleiding.

In 2000 las ik voor het eerst de boeken.
Dit jaar, 20 jaar later, kennen mijn jongens ook het einde van de Harry Potter reeks. Ze hebben al mijn tranen bij het voorlezen er wel bij moeten nemen.  Cry
Deze week houden we een marathon en zien we elke avond een HP-film.

Ik ontdekte juist dat Dreuzel.com niet meer werk. En zo kwam ik hier terecht.

Bedankt voor jullie fijne initiatief.


RE: (Her)introduceer jezelf! - Diadorim - 01/07/2021

Hoi, ik ben Dia, maar toen ik op Dreuzels zat was mijn naam Phantazein. Ik weet niet meer welk jaar ik voor het eerst registreerde, maar wel dat het ongeveer 17 jaar of langer geleden is denk ik.
Ik ben nooit super actief geweest door veel handicaps die mij later in mijn leven pas duidelijk werden. Ik heb geprobeerd een paar keer terug te komen, maar helaas heb ik dat niet vol kunnen houden. Wel heb altijd een warm hart aan de site en de mensen toegedragen.
Ik RPGde een ravenklauwtje, Maximiliaan van Doornhagen, en ik hoop dat Alexandra/A-maze-ing hier ooit langskomt en leest dat ik haar en Maze nooit vergeten ben.