Nomaj | Waar de magie nazindert
[CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De Bibliotheek (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Topic: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek (/showthread.php?tid=51)

Pagina's: 1 2 3 4 5


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Ella - 14/08/2020

Editten deed ik vroeger inderdaad ook vaak door het te printen!! Ook met belangrijke essays voor de uni deed ik dat vaak. Als het puur gaat om spel/typfouten helpt het vaak ook om het van achter naar voren te lezen.


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Rowace - 14/08/2020

Kan ik nog iemand blij maken/motiveren om de vingers op het keyboard te zetten met de een of andere wedstrijd/uitdaging?


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Lukas - 14/08/2020

Ik wil wel eens mee doen aan een wedstrijd hoor!


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Merdyff - 14/08/2020

Voor mij zou een uitdaging waarbij ik aan mijn eigen verhalen moet schrijven momenteel beter zijn dan een wedstrijd, maar als het een opdracht is die mij inspiratie geeft, probeer ik zeker ook mee te doen.


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Timsel - 14/08/2020

(14/08/2020, 17:59)Rowace schreef: Kan ik nog iemand blij maken/motiveren om de vingers op het keyboard te zetten met de een of andere wedstrijd/uitdaging?

Leuk!


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Rowace - 27/08/2020

Even een korte update om te zeggen dat ik mijn belofte voor die schrijfuitdaging niet vergeten ben. Ik had de afgelopen twee weken gewoon nogal veel afleiding in De Echte Wereld (ik weet het, belachelijk). Ik heb al een idee, dus het is in de maak Smile

Also ik was begonnen een keer in de trein begonnen met het lezen van je verhaal, Tim. Maar ik moet bekennen dat ik me vrij weinign meer kan herinneren van wat ik heb gelezen, dus ik zal ook tijd proberen te vinden om het nog eens te lezen en dit keer wél op te letten tijdens het lezen, haha. Maar ik ben er nog steeds nieuwsgierig naar!


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - CartoonJessie - 27/08/2020

Als een modje er zin in heeft mogen al mijn huidige topics op slot in de Lange Schrijfsels.

Ik ga morgen nog verder met Bevroren Hart posten en misschien ook nog ergens korte schrijfsels.


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Rowace - 27/08/2020

CartoonJessie in het nawoord van De tijdverdrijver schreef:Jullie kunnen de fanmix – een zip bestand met daarin de 14 liedjes – downloaden vanop mijn server. Het zou binnen de 10 minuten te downloaden moeten zijn, Sammy heeft het voor me getest. Dat is best snel, want het bestandje is 88 MB groot.

Ah yes, een download van 10 minuten voor een megabestand van wel 88 MB... Echt snel! Tongue 2010 voelt opeens als een stuk langer geleden dan tien jaar...

Anyway, ik heb alle boekicoontjes weer bijgewerkt Big Grin


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - CartoonJessie - 28/08/2020

ROFL. Oh dat had ik eruit moeten halen - dat ging nog naar een cartoonjessie.com site die ik 1 jaar heb gehad (en niets mee heb gedaan)


RE: [CHAT] Boeken signeren in de Klieder en Vlek - Ella - 29/08/2020

Ik weet niet of het die was, maar een fanmix die jij ooit had gemaakt heb ik nog steeds op mijn iPod staan XD

@Roos: Leuke challenge! Mag je er ook fanfictie voor schrijven?