Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Reactietopic - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Reactietopic (/showthread.php?tid=28)

Pagina's: 1 2


RE: RPG Reactietopic - Rowace - 09/09/2020

@North South Expedition: Jakkes, nu heb ik een beeld van Orlendr in een speedo in m'n hoofd. Je wordt bedankt, Kirsten Cry

Also het valt me echt mee hoe oud Orlendr eigenlijk is, Joël! Door de manier waarop je hem schrijft en zijn faceclaim had ik in mijn hoofd dat hij al dik in de tachtig was en gewoon weigerde om met pensioen te gaan, maar hij is pas 67?! Hij kan beweren wat hij wil, maar dat Krachtwater is echt troep als hij nu al zo'n amechtig oud besje is. *kucht in complottheorie*


RE: RPG Reactietopic - Blossom - 11/09/2020

@Timsel en Nano: Haha, wat is Happy Anniversary een geinig topic! Ik kon erom lachen. Geen familie van Gideon, hoop ik? Hij zou het er maar druk mee hebben! (toch ook leuk om te gebruiken in een ander topic!)


RE: RPG Reactietopic - Timsel - 11/09/2020

(11/09/2020, 21:30)Blossom schreef: @Timsel en Nano: Haha, wat is Happy Anniversary een geinig topic! Ik kon erom lachen. Geen familie van Gideon, hoop ik? Hij zou het er maar druk mee hebben! (toch ook leuk om te gebruiken in een ander topic!)

Niet eens over nagedacht! Maar zou wel 'grappig' zijn als zijn neef(?) en schoonnicht(???) vermoord zouden zijn!


RE: RPG Reactietopic - Snuffles - 16/09/2020

@Rowace wat een graaf topic vind ik het onze nu al. Vooral met deze zin:

Citaat:Elfoy Surgens stapte naar buiten met de air van een rijke weduwe die haar man hoogstpersoonlijk had vermoord en er niet mee gepakt kon worden. 


Heb ik me doodgelachen xp ik ga ze nu gewoon zo uitspelen denk ik xp


RE: RPG Reactietopic - Rowace - 16/09/2020

(16/09/2020, 05:23)Snuffles schreef: @Rowace wat een graaf topic vind ik het onze nu al. Vooral met deze zin:

Citaat:Elfoy Surgens stapte naar buiten met de air van een rijke weduwe die haar man hoogstpersoonlijk had vermoord en er niet mee gepakt kon worden. 


Heb ik me doodgelachen xp ik ga ze nu gewoon zo uitspelen denk ik xp
Ze heeft alleen een leren jas aan in plaats van zo'n diva-bontmantel Wink


RE: RPG Reactietopic - Nano - 15/12/2020

@Timsel en Blossom
It's a kind of magic is echt... WAUW Heart_Heart
Zo geweldig om te lezen. Ik voel de chemie tussen Pepijn en Seth stralen door mijn scherm!
Overigens vind ik het echt geweldig hoe je speelt met gender Timsel.
Dit topic is echt heerlijk!


RE: RPG Reactietopic - Joël - 19/12/2020

Ik heb ook 'It's a Kind of Magic' gelezen vanmiddag en het leest lekker door! Ondanks dat je miljoenen personages hebt, Tim, ben je er weer in geslaagd iemand neer te zetten die niet vergelijkbaar is met je andere personages en dat vind ik wel knap. Sonja's posts vind ik überhaupt altijd rotsvast en prettig om te lezen en in dit topic vind ik het ook vooral leuk dat je in de rode draad evengoed nog de uitstapjes maakt naar de kleine details in Pepijns leven, zoals het voeren van de kraaien. Dat houdt de situatie op een of andere manier luchtig en het topic leesbaar. De veranderende relatie tussen Pepijn en Seth is echt duidelijk zichtbaar naarmate het topic vordert en dat Pepijn over Yorick heen komt door Seth komt ook niet geforceerd over. I enjoyed reading this!