Nomaj | Waar de magie nazindert
RPG Reactietopic - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: RPG Reactietopic (/showthread.php?tid=28)

Pagina's: 1 2


RPG Reactietopic - Anderling - 04/08/2020

RPG Reactietopic

Heb jij een geweldige RPGpost gelezen? Of is er een heel topic dat je in één keer hebt uitgelezen omdat het leest als een trein? Laat het weten in het reactietopic! Lange reacties worden zeer gewaardeerd, maar ook een kort berichtje om te zeggen dat je ervan genoot is lief. Opbouwende tips om beter te worden in RPG'en en/of schrijven zijn ook zeer welkom in dit topic.


RE: RPG Reactietopic - Rowace - 09/08/2020

@Quokka and Fox: Wauw, Olivia speelt het hard. Love it! Arme Noah, hij raakt telkens betrokken bij dingen waar hij totaal geen behoefte aan heeft... Ik ben zeer benieuwd of het Olivia lukt haar doel te bereiken; straks is Noah semi per ongeluk Furry Faunaat geworden terwijl het Olivia niet lukt xD


RE: RPG Reactietopic - Lukas - 09/08/2020

Dat is Noah zijn specialiteit, in avonturen terechtkomen waar hij eigenlijk niets te zoeken heeft. Wink


RE: RPG Reactietopic - AlessaJess - 11/08/2020

Loovee de gedichten voor elk topic dat je begint @Roos!
Ze zijn echt heel gaaf en vooral die in "a coin for a spell per day" is echt heel nice!!
Nogmaals: LOVE ITTTT!! Heart
(En mag ik hier even aan toevoegen dat ik die in Weg ook echt heel gaaf vind!! The Scream )


RE: RPG Reactietopic - Rowace - 12/08/2020

Fijn dat je ze goed vindt! Ik vind ze zelf ook erg leuk om te schrijven Smile


RE: RPG Reactietopic - Rowace - 16/08/2020

Stones and Storms lijkt me een leuk topic! Ik ben zelf bagger met actietopics schrijven,maar ze lezen vind ik wel weer leuk en ik voorspel narigheid met zo'n onbekende route en slecht weer op komst... Ben benieuwd!
Leuke banner ook! Al moest ik even goed turen wat er nou onder hun namen stond, want ik las het eerst als 'Robyn + Owen wirr hurr' xD


RE: RPG Reactietopic - Rowace - 04/09/2020

@Kirst in St. Holisto: Wat een mooie, zielige post! Ik wil acuut dat er iemand Rose komt troosten... Is er een reden voor Damien om in die kantine te zijn? (A) En zo niet, dan hoop ik dat er een of ander Heler-personage opstaat om haar te vertellen dat het allemaal wel goed komt.


RE: RPG Reactietopic - Kirst - 05/09/2020

(04/09/2020, 23:55)Rowace schreef: @Kirst in St. Holisto: Wat een mooie, zielige post! Ik wil acuut dat er iemand Rose komt troosten... Is er een reden voor Damien om in die kantine te zijn? (A) En zo niet, dan hoop ik dat er een of ander Heler-personage opstaat om haar te vertellen dat het allemaal wel goed komt.

Dank je voor je reactie Roos Smile Ik wilde een situatie creëren waar ook niet-Helers kunnen komen, vandaar de cafetaria Smile Het kan dus héél goed dat Damien daar rondloopt hahaha *hint hint*
Maar ik hoop inderdaad dat St. Holisto dit keer actiever wordt dan op Dreuzels...


RE: RPG Reactietopic - Merdyff - 06/09/2020

Ik dacht Tariq langs te sturen, maar momenteel even weinig energie om te posten. Ik hoop dat daar verbetering in komt, maar zal er erg vanaf hangen wanneer de eerste positieve coronatest op een van onze scholen zich aandient.


RE: RPG Reactietopic - Kirst - 07/09/2020

(06/09/2020, 19:13)Merdyff schreef: Ik dacht Tariq langs te sturen, maar momenteel even weinig energie om te posten. Ik hoop dat daar verbetering in komt, maar zal er erg vanaf hangen wanneer de eerste positieve coronatest op een van onze scholen zich aandient.

Zou leuk zijn Soetkin Smile (dat van Tariq, niet van corona). Ik mist je al in de RPG!