Nomaj | Waar de magie nazindert
Bubbles and Shampoo - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Toren der Creatievelingen (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: De RPG (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+---- Forum: Zweinstein (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=8)
+---- Topic: Bubbles and Shampoo (/showthread.php?tid=127)

Pagina's: 1 2


RE: Bubbles and Shampoo - Snuffles - 27/01/2021

Ze had haar arm nog niet volledig rond de knappe vrouw naast zich gelegd of ze voelde een paar tenen zich verstrengelen met de hare. Naarstig nam ze nog een teug van de champagne en liet deze voorzichtig naar binnen glijden. Haar hart ging nu echt als een wilde te keer. “Ik heb ooit een meisje gezoend ja, lang geleden. Ken je die griet van ravenklauw, hoe heet ze nu weer. Euhm” ratelde ze terwijl ze de alcohol haar werk liet doen. Ze voelde zich licht in haar hoofd. “Emilien? Zoiets. Nu is ze samen met die Morrison. Die verachtelijke man.” zei ze terwijl ze met haar hand naar haar mond wees. Ze nam nog een slok van haar drankje en proestte het weer uit toen Olivia zei dat ze haar super sexy vond. Een echte rock chic dan nog wel. “”uhum, uhum.” Hoestte ze terwijl ze naar woorden en adem zocht. “Waw, wel ik moet zeggen dat jij er ook super sexy uitziet. Al van het moment dat je naast me zat in de grote zaal vond ik je knap.” kreeg ze er met moeite uit. Ze kreeg het nog warmer wanneer ze de vrouwelijke rondingen van Olivia tegen haar gedrukt voelde. Haar hoofd was een paar centimeter van het hare verwijderd. Zou ze toeslaan of wachtte ze af. Er was weinig goeds uitgekomen wanneer ze zelf het initiatief nam. Kijk maar naar Emilien of Trevor. Al maar te zwijgen van Tymon. Nee, ze moest afwachten. Ook al werd de spanning haar teveel.


RE: Bubbles and Shampoo - Timsel - 27/01/2021

Olivia glimlachte liefjes. Ze zaten nu recht tegenover elkaar, ze konden elkaars lichamen voelen. Olivia voelde Elfoys adem. Blijkbaar was ze onzeker, over iets dat met Emilien uit Ravenklauw was gebeurd. Olivia was nooit onzeker geweest. Ze vond altijd dat ze er goed uitzag en als iemand het daarmee oneens was, nou ja, boeien, en bovendien had ze een leuke persoonlijkheid. Het liefste zou ze een beste vriendin – of vriendin-vriendin willen die heel erg op haar leek, en dan tegelijkertijd tegengas zou kunnen geven. Dat zou ze leuk vinden. Elfoy zou wel eens zo’n persoon kunnen zijn.
Ze wist hoe dit moest; ze had dit vaker gedaan. ‘Geen zorgen, lieverd,’ zei ze zachtjes en zocht onderwater met haar handen die van haar op. ‘Je kunt mij vertrouwen. Beloofd.’
Na dat woord boog ze voorover, legde haar arm over haar rug heen en pakte met de andere de zijkant van haar gezicht en kuste haar. Het was een lange kus, een intensieve kus. Liefkozend aaide ze Elfoys wang en liet na enige tijd glimlachend los.
‘En?’ vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze spelend met haar tenen de hare opzocht. ‘Doe ik het een beetje goed? Ik genoot er wel van.’ Ze knipoogde.


RE: Bubbles and Shampoo - Snuffles - 29/01/2021

En toen, net wanneer ze het niet verwachtte, net wanneer ze Olivia wilde wegduwen en zeggen dat ze het niet meer leuk vond, volgde een kus. De beste kus uit jaren. Beter dan haar kus met Emelien of Tymon. Het kwam dicht in de buurt van de zoen die ze aan Trevor gaf maar een  verboden kus is altijd veel lekkerder. Wanneer wat leek uren ze los liet, vroeg ze of het goed was. "Wat denk je zelf? Dit is heerlijk. Ga maar verder." zei ze en legde haar handen op haar rug waarna ze steeds lager ging. En wanneer ze op de helft van haar rug zat hoorde ze een stem achter zich. Een zeer bekende stem. Altands voor Elfoy. Het klonk als Angelique, een klassenoudste van Ravenklauw. Ze had haar ooit behekst waardoor ze een enorme hekel aan haar had. Als je goed keek zag je nog steeds sporen van de geweien die ze haar ooit gaf. Geschokt liet Elfoy Olivia los. "Waar bemoei jij je mee? Moet je niet ergens anders gras gaan grazen, hertekop?" zei ze woedend. Waarom moesg zij, uitgerekend zei ons komen storen? Net wanneer het allemaal lekker spannend werd?


RE: Bubbles and Shampoo - Timsel - 30/01/2021

Net terwijl hun lippen aan elkaar hingen, werden ze gestoord. Olivia keek rustig op. Het was een klassenoudste van Ravenklauw. ‘Oh, hallo,’ zei Olivia terwijl ze glimlachend haar haren naar achteren gooide. Ze wierp Elfoy een glimlachje toe toen ze haar uitschold voor hertenkop. ‘Nou nou,’ grinnikte ze. ‘Sorry dat we het bad bezet hielden, schat,’ zei Olivia glimlachend. ‘We mogen hier niet eens zijn. Oeps. Ach ja, kan gebeuren, toch?’
Zonder enige gêne stond ze op in het bad, waardoor haar lichaam zichtbaar werd voor de klassenoudste. ‘Sorry schat, zal niet meer gebeuren.’ Ze knipoogde naar de klassenoudste en wierp Elfoy een handdoek aan terwijl ze zichzelf droog begon te maken en daarna in haar nachtjapon hees. Ze trok Elfoy overeind, kuste haar nog eens teder, aaide haar wang en knikte toen naar de deur. ‘Kom schattebout, we willen die arme Angelique niet jaloers maken op onze prachtige lichamen, dus laten we snel gaan.’
Zonder dat of Elfoy, of Angelique het zag, liet ze een blokje Kikkerdrilzeep in het water vallen. Zo, daar zou ze wel even zoet mee zijn. Toen Elfoy aangekleed was, legde Olivia haar arm in de hare en nam haar glimlachend de badkamer uit. ‘Toedels, Angelique!’