Nomaj | Waar de magie nazindert
Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Afdrukversie

+- Nomaj | Waar de magie nazindert (https://nomaj.nl)
+-- Forum: Zweinstein (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Alles over Nomaj (https://nomaj.nl/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Topic: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels (/showthread.php?tid=108)

Pagina's: 1 2


Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Lukas - 27/08/2020

Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels



Hey daar! Met dank aan Jessie heb ik een kopie van Dreuzels, wat ons extra tijd geeft er voor te zorgen dat de encyclopedieën niet verloren gaan. Door vorm waarin ik de kopie gekregen heb, is er echter wel nog wat kopieer -en layout werk nodig. Ik zoek dus voornamelijk mensen die interesse hebben met daarbij te helpen. Een beetje kennis van HTML is handig maar zeker geen nood, ik geef met veel plezier een spoedcursus.  Wink

Heb je interesse in helpen? Laat het dan hier weten en ik stuur je één priveberichtje met de info die je nodig hebt!


Overzicht
  • Het Groot en Magisch Woordenboek
  • Encyclopedie der Rowling 
  • Encyclopedie der Personages (Lukas, mee bezig)
  • Encyclopedie der Plaatsen (Lukas, afgewerkt)
  • Encyclopedie der Spreuken (Merdyff, mee bezig)
  • Encyclopedie der Toverdranken (Finn, mee bezig)
  • Encyclopedie der Lessen
  • Encyclopedie der Chocokikkers (Lukas, afgewerkt)
  • Encyclopedie der Fabeldieren (Finn, afgewerkt)
  • Encyclopedie der Zwerkbal (Lukas, mee bezig)



RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Merdyff - 28/08/2020

Ik wil op zich wel helpen, maar ik ga wel de spoedcursus html nodig hebben. Ik ken er tot hiertoe niks van.


RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Lukas - 29/08/2020

De eerste Encyclopedie, die der Plaatsen, is overgezet. Heel veel plaatsen ontbreken nog, dus het is misschien ooit wel leuk die encyclopedie uit te breiden.

Zijn er nog vrijwilligers met interesse te helpen?


RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Merdyff - 30/08/2020

Laat je vooral niet afschrikken door de html, het klinkt moeilijker dan het is. Of in elk geval voor wat je nodig hebt om de encyclopedieën over te zetten.

Ik ben momenteel met Spreuken bezig.


RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Katinka - 30/08/2020

(29/08/2020, 16:15)Lukas schreef: De eerste Encyclopedie, die der Plaatsen, is overgezet. Heel veel plaatsen ontbreken nog, dus het is misschien ooit wel leuk die encyclopedie uit te breiden.

Zijn er nog vrijwilligers met interesse te helpen?

Inhoudelijk wil ik graag helpen! Van HTML weet ik echter weinig en ik weet ook niet zeker hoeveel tijd ik heb, maar als ik een steentje kan bijdragen, graag Smile


RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Lukas - 30/08/2020

(30/08/2020, 17:34)Katinka schreef:
(29/08/2020, 16:15)Lukas schreef: De eerste Encyclopedie, die der Plaatsen, is overgezet. Heel veel plaatsen ontbreken nog, dus het is misschien ooit wel leuk die encyclopedie uit te breiden.

Zijn er nog vrijwilligers met interesse te helpen?

Inhoudelijk wil ik graag helpen! Van HTML weet ik echter weinig en ik weet ook niet zeker hoeveel tijd ik heb, maar als ik een steentje kan bijdragen, graag Smile
 
De volgende stap is de encyclopedieën meer up-to-date krijgen. Er ontbreekt nog héél wat, zeker van het laatste boek. Dus wanneer dat zover is, is je hulp zeker welkom  Smile


RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Finn - 31/08/2020

Ik wil ook wel helpen Smile, mijn HTML kennis is goed zat qua basics (en wat niet-zo-basics, maar dat is vrij random kennis voor heel specifieke dingen die ik een keer nodig heb gehad Tongue)


RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Lukas - 31/08/2020

(31/08/2020, 14:30)Finn schreef: Ik wil ook wel helpen Smile, mijn HTML kennis is goed zat qua basics (en wat niet-zo-basics, maar dat is vrij random kennis voor heel specifieke dingen die ik een keer nodig heb gehad Tongue)

Heb je voorkeur voor een van de Encyclopedieën? Ik stuur je in elk geval een overzicht van de nodige HTML die ik ook naar Soetkin heb gestuurd en ik ben ook steeds bereikbaar op Whatsapp voor vragen Smile


RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Finn - 31/08/2020

(31/08/2020, 14:31)Lukas schreef: Heb je voorkeur voor een van de Encyclopedieën? Ik stuur je in elk geval een overzicht van de nodige HTML die ik ook naar Soetkin heb gestuurd en ik ben ook steeds bereikbaar op Whatsapp voor vragen Smile

Fabeldieren lijkt me wel leuk Smile


RE: Reddingsactie Encyclopedieën Dreuzels - Lukas - 31/08/2020

Ik heb je een heel boek gestuurd! Veel succes met de Fabeldieren Smile